2024年4月10日星期三

長征六千里 Day 3 下

原本巡遊之後係返東京,去一間傳統舊式嘅燙。但係自己酒店都有得浸,就無謂再畀錢人賺啦。咁就臨時加插期間限定活動。首先去醫肚。

喺東京嘅品川轉車去下一個目的地。想去食某連鎖店嘅米堡。喺JR站內見有方向指示,但係要入閘。兜咗幾次都唔見有其他通道。於是問職員啦。佢話我先頭搭地鐵,經呢度去商場要畀過路費150 yen。孤寒種當然改去目的地先食啦。

間嘢喺原宿有分店。星期日原宿到處都係人,間嘢都唔例外。
因為我啲爛日文,到我落單嘅時候,外籍店員姐姐叫我講英文。但我係睇日文餐牌,佢係都叫我用英文餐牌。佢嘅排版又唔同喎,當堂唔知自己叫乜好。餐,可以自選薯條,沙律等。

阿姐就話一係薯條,二係沙律, 三係。。。咁我就話呢個set 配薯條。。。佢問邊個號碼呀? 。。。。頂佢!
臨時活動係去代代木公園。(去錯入口)
當日係星期日,超多人塞滿行人路。我就跟其他外國人行出馬路。。。好快就入到。
八十年代嘅街舞。睇嚟舞者都係嗰個年代嘅大叔。

坐滿人,似去咗星期日嘅中環。

我地同全部人一樣嚟呢度賞櫻。










呢個公園好多人嚟放狗。而呢位就有啲誇張。
之後嚟到呢個廁所。
介紹話呢個係透明廁所,閂門就會變唔透明。。。。可是依家係冇咗透明功能。有德國嘅遊客好似我一樣想睇呢個廁所。
特別嚟到赤坂,想去睇一間有凌空無形按鈕自助收銀機嘅七仔。。。點知全棟大廈維修。。。

再嚟到東京站。


撇甩友人行街街。
但係我有免疫力添。只係買咗少少嘢。











係車站隔籬嘅商廈有一間無人便利店(睇呢邊新聞介紹)。
唔使事先登記。入去攞嚟想買嘅嘢。啲嘢唔使scan, 自助收銀機就已經即時知道你攞咗啲乜。
晚餐嚟到Saizeriya,體驗日本嘅平價西餐。

22 則留言:

  1. 人山人海, 多唔多聽到廣東話呀?

    回覆刪除
  2. 知你鍾意厠所昅嘢啦!
    精品讓你心動、絕不失望,點會空手而回。

    回覆刪除
  3. 真係好多人喎 , 覺得多過中環 , 好多嘢睇少啲定力都攪唔掂 .

    回覆刪除
  4. 櫻花季節熱門地方,一定人山人海。

    回覆刪除
  5. 真係俾個blog激c,剛剛留言返來睇睇即刻唔見左,唔係第一次啦。

    回覆刪除
  6. 肥人一個月前去代代木公園, 人影都唔多個..haha!!
    不過櫻花真係多好多呀, 肥人羨慕ing!

    回覆刪除
  7. 去年3月我去了代代木公園, 櫻花已開, 不過冇咁多人。

    回覆刪除
  8. 我那次去代代木也不是很多人看櫻花,可能不是旺季.
    王子既行程都好緊密下喎.

    回覆刪除
  9. 樱花呀😍😍,我女上星期剛從福岡回来,也捉到樱花盛放,太幸福啦

    回覆刪除
  10. 點解唔用 google translate?
    日本shopping 對我係太多選擇,反而唔知買乜好🤣

    回覆刪除
  11. 個廁所我係電影睇過,好特別!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.