2024年9月1日星期日

博物館

 8 月 18 嚟到 Baden,梗係睇埋啲博物館啦。

呢期關於泉水療養。







睇睇吓,發現好多展品舊年睇過。改咗少少又話係新展覽。
夏日限定嘅露天戲院。
玩具博物館第一次嚟。
間嘢好細。收藏品主要係1900 - 30年嘅。





美女與野獸喎。

煮飯仔。






館主。
娃娃診所。







名牌熊仔。















18 則留言:

  1. 我去過呢個城,不過冇行博物館。

    回覆刪除
  2. 網上無評語知道是否值回票價/時間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有嘅,我估。但係我唔信啲評語㗎。

      刪除
  3. 西洋娃娃。。。總是比我有點“詭異”感覺。。。
    可能是太逼真了。。。
    都是teddy bear 可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能啲娃娃唔係走可愛路線啦。

      刪除
  4. 玩具博物館展品好精緻好靚 .

    回覆刪除
  5. 娃娃診所,很多電視節目都有介紹...

    回覆刪除
  6. 自細睇戲就係覺得鬼娃娃⋯⋯

    回覆刪除
  7. 展品晤少.......玩具中最基本的是娃娃公仔和啤啤熊。

    回覆刪除
  8. 兒時鄰居有個高呎餘的大娃娃,有對圓圓的,會動的眼睛,至今未忘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個時呢啲䁪眼娃娃最後會被我撬咗對眼。。。。

      刪除
  9. 我也有DD怕太多人形玩具公仔既收藏館,硬係覺得佢地在晚上會郁咁.😂

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.