2024年9月21日星期六

Open House

呢個活動原來喺維也納已經第十年喇。

9月15 落雨嘅關係,我只揀咗市中心呢間酒店參觀。

依家係間五星酒店。
建築保留咗外牆同呢條樓梯。

再喺頂樓加建兩層。
維也納第一棟摩天大樓(依家標準好矮喇)。

附近嘅大教堂。
以前呢度喺舞廳,cafe,女子學校。之後係政府辦公室。
改建時出土嘅中世紀文物。






原本cafe 嘅樓層依家係酒店嘅會議室。門口都用咗咖啡店嘅名人常客做會議室嘅名。

而睇報導話香港將會今年第一次舉辦。叫"打開香港"。

https://www.openhousehk.org/zh

14 則留言:

  1. " 打開香港 " 我未聽過喎 , 你消息好靈通 .
    酒店樓梯轉角位係方型好特別而且幾靚 .

    回覆刪除
  2. 我住香港都唔知,一係無宣傳,一係谷歌偷睇我時認為我唔喜歡就無推介。

    回覆刪除
  3. "打開香港"真係冇聽過,是否個名係google直譯?!!
    呢間酒店有少少似半島...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢正式係咁叫㗎。有興趣嘅去官網睇睇。

      刪除
  4. 如果有打開香港都唔錯,覺得一些消失的文化、事物是應該保存下來

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港打開嗰啲好似係新建築多啲。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.