2024年9月7日星期六

郵票

 喺郵局見到啲靚靚特別郵票,想買但係話冇貨喎。(冇貨你就唔好擺啲實物喺度啦。)集郵中心我又冇時間去,突然醒起可以網購,唔知係咪我買得多,免郵費喎。


我特別想要嘅係啤牌郵票,紀念本地卡牌遊戲製造商200 週年。

啤牌質地。一盒有幾張牌。但係只有一隻係郵票。

另外特別一啲係國營鐵路100週年紀念郵票。郵票係火車站嘅膠牌。


19 則留言:

  1. 細細個就聽講集郵係好興趣,到咁老都唔知好喺邊度?

    回覆刪除
  2. 好特別呀啤牌郵票,買得過呀,另外紅色雀仔好似T-shirt型嗰個也like 呀.

    回覆刪除
  3. 你講開郵票我就想起我哋嘅Blog友🥲

    回覆刪除
    回覆
    1. 突然消失。希望唔係被失蹤啦。

      刪除
    2. 我尋根究底下,在他FB(因為佢有Like我Page)找到他一位都經常留言朋友,佢朋友稱大家互相Add咗一直網上聯絡,但突然之間就失蹤了,佢inbox搵佢都無回應,看來⋯⋯

      刪除
    3. 突然失蹤同佢係Blog消失嘅時間一樣

      刪除
    4. 希望佢無論喺邊度都快快樂樂啦。

      刪除
  4. 有手風琴那set 的幾特別!

    回覆刪除
  5. 奧國人仲興集郵?!!...香港現在都好似係上一代的嗜好...冇乜記念郵票出!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以話興。但係仲有人集郵囉。
      可能依家冇人寄信,所以啲特別郵票物料乜都有。

      刪除
  6. 而家真係無乜人集郵啦..以前都會聽到有人會排隊買!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.