2024年9月5日星期四

睇醫生

 個blog 停產咗幾日係因為冇晒存貨,而自己又病咗兩個星期。


初初嘅星期突然咳到肺都甩。可惜呢度啲診所自從疫情,都要預約先可以睇病。

我個家庭醫生話就話會有急症時段,可惜約滿。第二日嘅時間我又有第啲嘢做喎。等唔到三日,咁網上搜索邊啲醫生唔使預約啦。好彩搵到間醫療中心。

其實呢度啲家庭醫生唔可以時時轉㗎。聽講對上次睇病要隔三個月先可以換醫生。但係好多家庭醫生都唔收新病人嚕。。。。

之後我得到。。。。新冠肺炎。。。當然醫生係唔想見你啦。自生自滅,自己買成藥。可是之前咳嘅抗生素食晒都仲咳CC到吓。唯有電話匯診。再到藥房買藥啦。

20 則留言:

  1. 我呢邊普通病都好難見到醫生,但俾錢應該有私家醫生睇。

    回覆刪除
  2. 保重身體。
    你們那邊冇walk in centre?

    回覆刪除
  3. 現在新冠。。。當普通流感的了。。。
    至於咳。。。係手尾長的!
    好好保重啊!

    回覆刪除
  4. 保重!非常明白咳之苦!

    回覆刪除
  5. 保重呀~依家新冠變咗種越黎越勁。
    仲咳要繼續食藥

    回覆刪除
  6. 我朋友既朋友在外國又係新冠之後都係咳,終於係靠家人偷偷寄D中藥去..好似係整成份個種,才好得返. 都攪左一輪,王子保重呀.

    回覆刪除
  7. 保重呀你!!!新冠咁耐都冇乜聽過有人要食特效藥,通常都係飲多些水,搏自己可以好番...
    外國睇醫生唔方便,香港可以去急症,視乎輕重症,輕症有排等~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都有急症嘅,輕症亦係要等好幾個鐘㗎。

      刪除
  8. 唔可以時時轉醫生又真係幾難搞, 不過而家香港睇醫生都好慘架...最少等1小時...有d醫生出名既, 係要朝早去排隊拎籌架, 無籌要下午再黎排...
    有d 姓黃名綠既都要等好耐, 有時真係唔想浪費自己時間..唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰個家庭醫生預約咗係等幾分鐘㗎咋。所以唔想轉。

      刪除
  9. 香港新冠有特效藥, 長者好似免費。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.