2024年9月19日星期四

中秋

 中秋,我當然係冇慶祝活動啦。其實我仲差啲唔記得咗添呀。

話說天體營嘅街坊婆婆話舊年我請佢食嘅月餅好好食呀。今年我買開幫佢買埋喎。佢唔講真係唔記得咗中秋。
口就話好啦好啦,因為唔知買唔買到港貨嘛。
幫襯開嘅荷蘭網店有貨。但係40歐一盒,佢未必會買喎。於是打算送一個畀佢。

我只買美X月餅。真香港製造。嗰啲香港冇嘅香港月餅(其他牌子, X誠月餅就未見過。)其實呢度中超好多㗎。

講開,香港註冊扮香港公司其實N年前喺啲展銷會有好多㗎。睇個公司英文拼音名同啲員工打扮,一睇就知係祖國嘅同胞。西人唔知真係會畀佢呃到㗎。

1 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.