2013年12月26日星期四

奧地利人點慶祝聖誕

之前都提過奧地利人聖誕慶祝係喺平安夜. 咁佢哋點慶祝呢? 有個調查機構訪問咗102515歲以上人士.
84%會慶祝聖誕 (我估係因為呢度都幾多回教移民),

88%同屋企人慶祝.

7%自己一個慶祝(可能係獨居老人)

4個有3個會布置屋企, 74%有擺聖誕樹

42%會唱吓聖誕歌.

奧地利人當然唱奧地利名曲Stille Nacht平安夜啦(63%)

 Leise rieselt der Schnee (30%)
 
O Tannenbaum有19%. 
唔講唔知Oh! Christmas Tree呢首歌係1819年德國傳教士Joachim August Zarnack based on一首16世紀民歌所創.
 
平安夜奧地利習俗係唔食紅肉. 所以19% 嘅人會食
最多人食係鯉魚9%,其次係三文魚,3%.  
唔食魚,11%會食冷盤. 7%食腸仔. 2%食炸豬扒.

45 則留言:

  1. 先2日報紙話奧國既聖誕老人會帶埋果隻Krampus去捉唔乖既細路添.
    獨居老人你係其一啦.
    今日又睇左47 Ronin, 都唔錯..但陣勢, 場面點都唔夠戰狼300震撼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧國聖誕老人同Krampus都係12月頭出現架.
      47 Ronin乜咁快HK上. 日本上咗冇耐咋.

      刪除
    2. 超, 唔得咩..呢套又唔係架片.

      刪除
    3. 唔係架片咩? 好似得個Keanu Reeves唔係架人佐喎. btw可能我呢邊1月尾先上.

      刪除
    4. 全英文.導演都唔係架人.
      依家連d架星如真田廣之都係英國演舞台劇.

      刪除
  2. 王子係7%內嘅獨居老人喎!
    可以唔食鯉魚,我就食三文魚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生先至好食,我都係唔生唔食架。

      刪除
  3. 王子,你如何慶祝聖誕﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 平安夜同往年一樣,去人度. 噚日有客到. 今日宅o係屋企.

      刪除
  4. 唔講都唔知添... 但點解會唔食紅肉,食魚嘅?仲要甘凍嘅天時食冷盤?
    Happy Holidays~

    回覆刪除
  5. 資料好詳盡喎 , 我諗香港人大都出外慶祝聖誕嘞 , 因為睇見成街都係人 .

    回覆刪除
  6. 第二個首歌好好聽喎
    其實平時的奧地利人多數食乜架?佢地唔會成日食炸豬扒掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估炸豬扒好多時都食. 另外會食吓意粉囉.

      刪除
  7. 今年聖誕又暖又落雨,乜氣氛都冇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我呢邊冇雨. 但係真係好暖囉.

      刪除
  8. 多謝王子分享資訊~我又知多左啦~~~
    王子有冇食番D聖誕甜品呀~?~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕甜品呢度係食cookies架咋.

      刪除
  9. Very interesting! Happy holidays!

    回覆刪除
  10. 咁奧地利人都好有聖誕節日氣氛!

    回覆刪除
  11. 鯉魚好多骨, 我見到都怕.唔明鬼佬會食!?

    回覆刪除
  12. 那首奧地利 Stille Nacht 平安夜幾好聽,謝謝分享奧國聖誕風情。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for visiting. 多d黎吹吹水啦.

      刪除
  13. 我以為祖國人先會食鯉魚。

    回覆刪除
  14. 好得意, 連食乜都有統計 !

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 會慶祝,冇布置,冇唱歌,唔食魚 hahahah

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.