2013年12月6日星期五

話劇@Klimt Villa

有日去咗Klimt Villa睇咗一個『話劇』.

個場因為唔係for做話劇,佢啲燈光唔係好pro.
故事係一位女子喺Klimt Villa 嘅聯想&同畫中女models對話. 唱吓歌,似似地歌劇
『話劇』又唔係話劇,因為觀眾要跟佢哋行間博物館.
劇中會介紹吓唔同嘅展室. 又似個導賞團喎. (其中一位演員係持牌導遊嚟架)



total只有三人演出
呢日Kilmt個孫都有出席
導賞團+歌劇感覺幾特別.  
佢哋每月只演一場,但係Book場搞分唇可以book埋個劇架. 呢度一次過最多四十位觀眾. 完場有飲品小食提供. 每位只係......90. (眼都凸埋). 


wikipedia.org
古斯塔夫·克林姆德语Gustav Klimt,1862年7月14日-1918年2月6日,又译古斯塔夫·克里姆特)生於維也納,是一位奧地利知名象徵主義畫家。他創辦了維也納分離派,也是所謂維也納文化圈代表人物。
古斯塔夫·克林姆畫作特色在於特殊的象徵式裝飾花紋,並在畫作中大量使用性愛主題。喜歡他畫作的人稱讚有其「沉悶美感」與大膽象徵寓意,但是卻也招致不少保守派畫家的負面評價。
克林姆畫作另一特色為畫中主角大部分都是女人,主題則為「愛」、「性」、「生」與「死」的輪迴宿命。

38 則留言:

  1. 我淨係識對牛彈琴, 對畫唱歌就要入青山至得。
    90歐 想食人隻車。

    回覆刪除
  2. 隱世富豪王子眼都凸埋,梗係嫌cheap

    回覆刪除
  3. 講下對白,又唱下歌, 係咪似以前D粵語長片?

    回覆刪除
  4. 呢個又幾特別喎!
    不過£90你都制@@

    回覆刪除
  5. 90欧, 係咪自費架????? 冇理由你會捨得囉!

    回覆刪除
  6. 話劇唔俾唱歌既咩?呢d咪互動囉, 你真係睇得少了.
    如果要你俾90歐, 你就唔會睇架啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 互動要企o係度呢.
      你都好明白我. 呢個係因公去,唔使我錢

      刪除
    2. 冇話互動一定要企係度架, 演員落到觀眾席都一樣可以.

      刪除
  7. 回覆
    1. 基仔真係財多. 請我食o野好過啦.

      刪除
  8. 你冇同d靚女合照咩?走寶囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔係鍾意影靚女咩?收埋左自己歎呀?

      刪除
  9. 依家好多話劇、歌劇都攪現埸表演,不是舞台。我睇电視有介紹,在火車站內,表演員穿插在人群之中。門票—般都貴,所以我寧願坐低,舒舒服服咁睇囉。

    回覆刪除
  10. 唔駛自己出錢 , 有歌聽仲有嘢食 , 哈哈當消磨下時間囉 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又唔係差,只係我唔會畀90歐囉.

      刪除
  11. 其實佢最多得四十人入場,攪咁多嘢,九十歐都唔係太過份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四十人如果收得平都唔夠cover o個三位o既人工.

      刪除
  12. 呢個如果當係話劇導賞又幾特別BOR~

    回覆刪除
  13. 英文我都未必聽得掂,更何況奧語

    回覆刪除
  14. 香港嘅一啲劇場都有揾觀眾加入玩吓

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.