2014年3月15日星期六

呢個星期睇咗...

呢個星期睇咗港都上梗嘅戲.

Lone Survivor絕地孤軍

故事簡介(copied from yahoo.com.hk)

改編自 《紐約時報》暢銷真人真事傳記。「紅翼行動」(Operation Red Wings) 是美國反恐戰史上最黑暗的一天,亦是海豹特種部隊 (United States Navy Sea, Air and Land Teams, SEALs)自二次大戰後死傷最嚴重的一次。 2005年6月28日,四名海豹特種部隊成員,在一次偵查阿蓋達首領的任務中,被數目遠超的塔利班游擊隊圍困,逼入阿富汗深山之中。以寡敵眾,救助無門, 這隊最精銳的四人部隊,在完全孤立的絕望環境中,壓抑恐懼奮力作戰,每個人的每一步行動,都不是為了自己,而是為了保住全隊人的性命,一直支持他們撐下去 的,正是一份滴血的兄弟情。

感覺唔同一般戰爭片,唔係show大美國主意. 呢齣係真人真事,片尾嘅相唔知係咪真嘅呢?



Need for Speed極速激戰

故事簡介(copied from yahoo.com.hk)

街頭車神 Tobey為保家族車房,遭前NASCAR全國賽車手Dino陷害,無辜入獄。兩年後Tobey重獲自由矢志復仇,他唯一能擊敗Dino的機會是參加全國 最大型的地下賽車大賽。為趕赴比賽現場,Tobey先要衝破重重關卡,既要應付追捕他的警車,也要對付Dino設下的危險陷阱。飛車途上,Tobey在車 隊成員全力護航下,直衝地下賽車現場,與Dino終極對決!

呢齣係改篇自同名電玩. 我笨手笨腳,唔玩電玩. 所以唔知有呢個game.
3D處理得好好,好立體,尤其係撞車畫面. 大家要睇3D!!
 

31 則留言:

  1. 第二套啲劇情我麻麻,冇乜新意呀

    回覆刪除
  2. 絕地一路睇一路痛@@片尾係真實相片.
    賽車冇打算睇....今日睇左Her....片中如真有其事, 果人真係好病..王老子你要介紹個醫生俾佢XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過都係講D人太過依賴電子產品而到俾佢控制...現實生活中都真係唔少.就好似每次開場前好多人都要睇住個手機到最後一秒, 好似睇場戲係去死咁, 冇機會再sed野俾人=.=

      刪除
    2. 咁痛都頂到,係咪要學氣功架呢?
      Her唔太吸引我.

      刪除
  3. 第一張相, 真認不出是Mark Wahlberg啊!

    回覆刪除
  4. 我就冇咁多時間睇戲, 淨係上網都唔夠喇.......

    回覆刪除
  5. 第一套好睇,第二套無興趣。

    回覆刪除
  6. PlayStation 賽車game我屋企最多呀!

    回覆刪除
  7. 第二套啲故事劇情較單薄,賽車場面中規中矩。

    回覆刪除
  8. 呢排都未有時間睇戲呢!錯過好多部電影...
    等手頭上 d 野搞定佐之後,真係要安排一個 short get away 在間飯店度睇晒 d 影片先番來 LOL

    回覆刪除
  9. 我覺得第一套會好緊張。唔知邊度取景呢。

    奧地利既hollywood 電影係咪講英文而又有德文字幕架?

    回覆刪除
    回覆
    1. by the way, 我係yahoo blog 既兜兜

      刪除
    2. 兜兜,好耐冇見喇!!!
      奧地利所有電影都配咗音架. 如果要睇原聲就要去外語戲院. 英文多數冇字幕,其他文會有德文字幕.

      刪除
  10. 嘩! 絕地孤軍個個都話正~

    回覆刪除
  11. 片尾的相應該是真。不過我都覺得一開始就不應該放了三個人。至少將他們綑起,由得他們自生自滅。早陣子 Discovery Channel 介紹海豹戰隊,只能對他們寫個服字。可惜這個戰隊的人,很多年紀輕輕便戰死。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.