2014年3月21日星期五

睇咗兩齣戲

今個禮拜睇咗德國片Banklady. 呢齣唔係關於乜嘢銀行女強人. Banklady60年代中德國第一位銀行女劫匪.

故事講佢點樣由一位地氈廠女工兼剩女,因為愛上咗一位正職係的士司機銀行劫匪,而成為德國第一位銀行女劫匪.


電影係真人真事改篇. 下邊呢位就係Banklady, Gisela Werler. 佢會打扮入時,戴上眼鏡去犯案.
警方喺佢屋企搜出嘅犯罪證據.
yt見有關佢嘅德文紀錄片. btw可能鍾意睇呢啲真人真事電影,我覺得好好睇.
 
 分歧者: 異類叛逃

港啱啱上咗.

故事簡介(copied from yahoo.com.hk)

反烏托邦的未來城市芝加哥把社會分成五個派系,致力培養人民為各部族子民,當中包括:誠實 (Abnegation)、無私(Amity)、勇敢(Dauntless)、和平(Candor)以及智慧(Erudite),所有十六歲的少男少女, 必須選擇屬於自己的派系,並在那裏奉獻餘生,但女主角翠絲 (莎蓮活莉 飾)漸漸發現這其實是改造他們的開始,決定來一場奇幻冒險與驚奇對決!
 
同名小說改篇,但係呢啲故事我唔太好.
 

25 則留言:

  1. 真人真事電影我都鐘意

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係呢d之前唔識o既,特別好睇.

      刪除
  2. 果然有智慧有膽識 !
    分歧者我未睇.睇左布達佩斯大酒店, 好特別既劇情...聽日睇羅馬浮世繪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 分歧者唔睇都得啦.
      羅馬浮世繪唔知呢度有冇得上.

      刪除
  3. 分歧者: 異類叛逃 >>> 呢D戲橋真係熟口熟面

    回覆刪除
  4. 你近來睇戲好似好密噃~

    回覆刪除
  5. 愛上個賊公,於是做埋賊婆,完全合情合理!
    YouTube 那個45000 DM, 是否他們打劫了銀行四萬五千德國馬克?

    回覆刪除
  6. 我都鍾意睇真人真事電影㗎,但可惜唔係套套都忠於史實,睇完會激發起興趣去搵多啲史實資料。
    Banklady 令我諗起美國歷史上有名嘅鴛鴦大盜 Bonnie and Clyde,有套黑白電影講佢哋嘅故事,我喺博物館見過佢哋臨C時揸嗰架車,真係佈滿子彈孔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架. 睇完我都會去search吓史實資料.

      刪除
  7. 做賊都要落本, 好多搵食工具.

    回覆刪除
  8. 女人很容易為個賊男友變成女賊,反而男人在相同情況下,較少變賊。是男人太理性還是女人太感性!第二套我會看,這些故事太啱我。可惜書就未必好看。早陣子骸骨之城看完電影再看書,看到第七本我放棄,太拖拉兼男女太婆媽(證明我的少女情懷早已耗盡)!反而飢餓遊戲的書幾好看,夠簡易明快!今天看了印度片"美味情書"(Lunch Box)。此片在印度大賣,可惜未能入圍奧斯卡。果然好看,淡淡情懷盡在不言中!

    回覆刪除
  9. 電影版個主角靚過個真人好多喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 電影版個主角唔靚過冇人會睇喎.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.