2014年3月4日星期二

古文明救兵


(copied from yahoo.com.hk)
第二次世界大戰末期的真實歷史首度披露,當年希特拉率領納粹德軍的邪惡大計豈止攻佔世界,更掠奪了無數藝術和國寶文物,一心欲透過毀滅這些文化遺產,清洗 他國歷史,令文明毀於一旦。美國總統羅斯福策動救亡大計,立刻組織一支精銳部隊,勢要從納粹德軍手中奪回瑰寶,圓壁歸趙。這隊一行八人的奪寶奇兵,全都是 毫無實戰經驗的博物館館長、藝術歷史專家,他們縱使完全不擅打仗,卻位位身懷奇技,對藝術寶藏一概瞭如指掌!八位民間英雄爭分奪秒,冒死從希魔手中拯救千 年人類文明,史上最偉大的奪寶行動火速展開! 
今次我唔係講呢齣戲, 係想講吓早兩個禮拜前電視播咗真正the Monuments Men嘅紀錄片. 當時因為我唔係咁留心睇 (德文我係要全神貫注,乜都唔做先可以明佢八,九成), 明啲唔明啲,終於喺yt搵到個英文videos嚟重溫.
Part 1講述希特勒嘅大計. 各國開始撤走啲珍貴藝術品.


 Part 2the monuments men點搵番啲藝術品.
 
同時有人送咗本小說過我.....但係德文呀!!!
一句裡面有一半嘅字都唔識解喎,玩我咩. 但係我又懶係好學,想知個故事係點(有書就唔想去睇戲啦),唯有好似讀Form 1時咁逐個字查字典啦(用電腦查快好多).  
希望唔係三分鐘熱度, 努力!!
btw順便check check納粹藏寶地點奧地利Altaussee個鹽礦可唔可以參觀. 原來嗰度係開放架. 今夏仲有一個the monuments men guided tour. tour會帶大家行吓當時運送藝術品嘅通道.
http://www.salzwelten.at/en/altaussee/saltmine

40 則留言:

  1. 晨早睇左, ok但冇都係冇想像中精彩...反而果套"絕地孤軍"係近期最好睇既...聽日睇埋"被奪走的12年"跟住就係"戰狼300".

    回覆刪除
  2. 呢套戲開始係法國宣傳啦, George Clooney, Matt Damon & Jean Dujardin 仲會呢個星期上電台RTL,最近電視就煲緊 Jean Dujardin 啦, 希望今次 Trailer 都見到佢個樣啦

    回覆刪除
  3. 呢啲多專用字,係深啲

    回覆刪除
  4. 歷史真係好有趣,謝謝分享!

    回覆刪除
  5. 咁大興趣?想學吓點偷寶藏?
    講德文時係咪會有香港口音架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大把香音啦. 有時有d人聽唔明我講乜架,要講幾次.

      刪除
  6. 咁本書有幾多頁?你要幾耐先睇完(又睇得明)一整頁呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有500頁呢. 一整頁around 15分鐘啦.

      刪除
    2. 咁你有排睇喇。
      其實你平時同奧地利人溝通係咪用德文?會唔會聽唔明或表達唔倒?如果會,咁點算?

      刪除
    3. 聽明七八成啦. 講就麻麻地,盡量表達.

      刪除
  7. 會唔會查查下字典訓著呢??!!
    Anyway!!你的好學, 值得一讚!!

    回覆刪除
  8. 仲查字典?真係好學生。

    回覆刪除
  9. 另我想起八國聯軍係清末時搶奪中國文物寶藏於一空.

    回覆刪除
  10. 好好學呀!不過咁查法真係有排攪喎。

    回覆刪除
  11. 睇書學德文,努力~
    不過呢套戲我想睇架~

    回覆刪除
  12. 咁查法好慘,買個german bookmark dictionary快d呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 用App or用電子字典我要逐個字母去篤,都係用keyboard十隻手指打快好多.

      刪除
  13. 這套戲看了,希特拉真的很瘋狂。看著倉庫堆滿的猶太人物品,當時真的猶太人的遭遇真的很淒慘!這套電影由書本改編,中文版己有售,但未入貨。此外,佐治古尼穿軍服好型!

    回覆刪除
  14. 咁今夏派你去巡視下^0^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.