2014年4月7日星期一

Erbsen-Bärlauchsuppe

襯仲有Bärlauch,又買一pack煲湯先. 今次試以下呢個食譜.
材料> 一條蔥, 30g Bärlauch, 250g 青豆, 200g 蘋果, 鹽,胡椒,肉荳蔻, 0.5L , 100ml cream.

做法> 炒切咗,加入去皮切粒蘋果. 之後落青豆同Bärlauch. 鹽,胡椒,肉荳蔻粉調味. 倒入雞湯煲佢兩分鐘. 最後落cream. 用攪拌器打蓉.
我呢個冇佢咁綠色. 味道方面,酸酸地. 幾好飲.

51 則留言:

  1. 回覆
    1. Bärlauch味道如同食用韭菜,但是氣味並不强烈。我諗你唔使落太多. btw wiki咗法文係Ail des ours

      刪除
    2. 等我去超市 look look

      刪除
    3. 你o個邊早我呢度暖,我估已經過咗做. btw你度森林有冇野生呢,可以自己摘喎??

      刪除
  2. 你加pesto醬都正,因煮青豆湯加過,好好味·

    回覆刪除
    回覆
    1. 加pesto醬?? 即係pesto開水??

      刪除
    2. 只係當調味開乜鬼水呀?你真係9唔搭8!

      刪除
    3. pesto醬我只識食意粉時用.

      刪除
  3. 回覆
    1. 熊葱(學名:Allium ursinum),又名野韭菜、熊果大蒜、熊蒜(bear's garlic)、野蒜菜及林地蒜,是一种野生的草本植物,為野生韭黄的近緣种,味道如同食用韭菜,但是氣味並不强烈。多生长于林地树荫,春季刚发出的第一至第五叶味道鲜嫩,适于食用,开花后口感下降。

      刪除
  4. 回覆
    1. 熊葱(學名:Allium ursinum),又名野韭菜、熊果大蒜、熊蒜(bear's garlic)、野蒜菜及林地蒜,是一种野生的草本植物,為野生韭黄的近緣种,味道如同食用韭菜,但是氣味並不强烈。多生长于林地树荫,春季刚发出的第一至第五叶味道鲜嫩,适于食用,开花后口感下降。wikipedia.org

      刪除
  5. 呢個湯品有別於我地飲開既湯喎.....加左蘋果, 少少甜酸, 呢個時候飲一定好開胃~~

    回覆刪除
  6. 大鄉里,我未飲過加萍果的青豆湯,但我卻會用萍果、雪梨、粟米、甘蔗煲瘦肉,也是不錯啊!

    回覆刪除
  7. 喱個湯係迫啲揀飲擇食唔食水果蔬菜唔乖嘅細路仔嘆喎!

    回覆刪除
  8. 乜次次都係用嚟煲湯㗎?炒嚟食得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數都係煲湯喎. 整pesto都得 or 生食( 生食微辣的)

      刪除
  9. 回覆
    1. Bärlauch味道如同食用韭菜,但是氣味並不强烈。

      刪除
  10. 呢種野蒜(wild garlic)郊外是否有得採摘?

    回覆刪除
  11. 哈哈, 呢啲似以地我搞嘅生機果汁...

    回覆刪除
  12. 你鍾意飲傑tac tac 嘅湯!kaka..

    回覆刪除
  13. 點解個湯會酸酸地??因為有蘋果?

    回覆刪除
  14. 上次唔同你爭食, 今次都係咁話囉!

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 可能我唔係落太多,唔覺有青豆味.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.