2014年5月1日星期四

睇咗..

最近睇咗.... 
3 Days to Kill. 港已經落咗畫.

故事(copied from wikipedia.org)
臨近退休的特工人員雷納被派去執行打擊恐怖分子任務,同時還要努力維護好與女兒佐伊的關係。
 
呢齣唔係平時睇開特工片,注重講親情多. 有啲情節都幾好笑. 我like.


The House of Magic. 部份亞洲地方已經上咗. 唔知港做咗未.
故事關於一隻被遺棄被魔術師收留. 但唔係每個人都歡迎佢. 有日魔術師入咗院佢個侄仔想賣咗豪宅套現。貓仔同其他人合力保衛家園。
3D好立體. 動物啲小動作又好似. 幾好睇.


又一傳奇Grace of Monaco.
 Grace Kelly 生于美国费城,电影女星, 慈善家,奥斯卡影后,摩纳哥亲王兰尼埃三世之王妃。 1955年,姬莉在参加戛纳电影节期间结识了兰尼埃三世,两人迅速陷入热恋。不久,兰尼埃专程安排了一次对美国的官方访问,亲自赴费城与姬莉的家人们会面,得到他们的同意后,向姬莉求婚。两人在1956年4月19日正式举行婚礼。婚后,姬莉宣布息影。1962年,当希治閣邀请她出演新片时,虽然兰尼埃三世并不反对,但是姬莉認為此举可能會对摩纳哥王室声誉造成影响,最终还是拒绝了邀请。1982年9月13日,王妃驾车出游时心脏病突发,导致车祸,次日抢救无效去世。(wikipedia.org)

故事由佢入咗宮講起. 因為文化不同,皇宮嘅繁文縟節令佢生活不愉快. 佢想重出江湖但係人民好反感. 最後佢決定辭演專心做佢個王妃,容入社會. 眼見法國將吞併摩納哥,佢想辦法救國...電影冇講佢點C. 

傳奇我鍾意,所以覺得好睇.

39 則留言:

  1. 有冇睇過套好舊嘅戲叫"日籍相對"(Japanese story) ?
    今日買Romain Duris d 戲時買咗,好似好interesting..

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀. 我都係過咗黎呢邊先開始睇法國片

      刪除
  2. 愛電影的人,你都跟得好快呀!

    回覆刪除
  3. 第一套錯過咗
    想睇第三套
    今日睇咗蜘蛛仔2,都係果d橋段,冇乜驚喜.
    反而戲院未上既"Two Mothers",我係movie movie睇咗,好睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得齣齣蜘蛛仔都好鬼假. 冇乜興趣.
      Two Mothers HK上咗囉喎。 

      刪除
    2. 依家5月梗係上咗,我4月未上時睇·
      movie movie好多係同戲院同步,慳返唔少!

      刪除
    3. 係呀 ,你一定唔會睇架啦,唔係免費XXD

      刪除
  4. 題外話,Lego 出了Simpsons mini figure .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道啦。 但係我未去lego shop搵。

      刪除
  5. 我前排至睇左講 Grace Kelly 同 Rainier III 既 Documentary, 仲有講佢地既仔女, Grace Kelly 講得一口流利法文, 我好鐘意睇佢架, 佢好 elegant

    回覆刪除
  6. 摩洛哥皇菲的故事係人都知,應該好好睇,我都幾鍾意NK的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王妃個故事我只知佢嫁咗王子同C咗咋....

      刪除
  7. 寓娛樂於工作,羨煞。第1,3套啱睇。

    回覆刪除
  8. 好耐無睇Nicole Kidman 嘅戲,張海報嘅大頭相唔似佢。

    回覆刪除
  9. 你份工作幾好, 又可以睇下展覽會, 又可以睇下戲........

    回覆刪除
  10. 啱啱有兩張免費戲飛,就去睇第三套喇。

    回覆刪除
  11. 呢位王妃係美女,但佢D女好似唔多生性。

    回覆刪除
  12. 你話好睇嘅!等我得閒先去瞧瞧。

    回覆刪除
  13. 記憶中我只睇過《後窗》和《電話情殺案》,覺得佢個扮相都有啲似Grace Kelly神緒喎!
    南法啲景好靚,好想去一次摩納哥@@

    回覆刪除
    回覆
    1. Grace Kelly我冇印象睇過.
      摩納哥,去啦!!

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.