2014年5月8日星期四

皇儲環遊世界

過咗去嘅禮拜日冇乜嘢好做,就去咗Welt Museum (World Museum)行吓.  
今年係第一次世界大戰一百週年. 我呢度好多博物館嘅新展覽都係同大戰or主角有關. 呢度個展覽就係關於男主角Franz Ferdinand  1892/ 93年間環遊世界收集番嚟.

弗朗茨·斐迪南大公,奥匈帝国皇储,皇位繼承人。因他主张通过兼并塞尔维亚王国将奥匈帝国由奥地利、匈牙利组成的二元帝国扩展为由奥地利、匈牙利与南斯拉夫组成的三元帝国,所以1914年与其庶妻“霍恩贝格女公爵苏菲”视察时为奥匈帝国波黑省的首府萨拉热窝时,被塞尔维亚民族主义者普林西普刺杀身亡。“萨拉热窝事件”成为第一次世界大战的导火线。
Franz Ferdinand was groomed to succeed to the throne. Despite this burden, he did manage to find time for travel and personal pursuits, such as the time he spent hunting kangaroos and emus in Australia in 1893, on to New Zealand, Nouméa, New Hebrides, Solomon Islands, New Guinea, Sarawak, Thailand, Hong Kong, Japan, and the return trip to Austria sailing across the Pacific on the RMS Empress of China from Yokohama to Vancouver. (ww.wikipedia.org)

收集番嚟嘢乜垃圾都有. 單據啦....
睇唔明嘅書啦....  
我以前去旅行都係咁. 哈哈...
Sydney.
日本. 發現百幾年前日本啲tourist maps已經畫得好靚.
上邊介紹見唔見我highlight
左邊個櫃就係嘢喇. 嗰啲唔知係食水煙定食鴉片嘅工具. 右手邊嗰幾個櫃係廣東(or 廣州).  
喺呢度見到同香港有關感覺好特別.
仲有好多展品都好特別. 只係我唔係好敢影. 因為我印象呢間博物館係可以影相. 但我又唔見有人影喎.

Btw 今次啲嘢冇介紹係乜. 話說當時皇儲回國時展出呢啲嘢都係冇註解. 我估佢梗係攞埋攞埋都唔知係乜.

56 則留言:

  1. 你以前都係咁,依家只收集大婆二奶XDD

    回覆刪除
  2. 呢位王儲D野係其實係咪順手攞番黎架咋

    回覆刪除
  3. 呢d可能返到本土先知係寶定係草

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 印象呢間博物館係可以影, 但係只有自己影好似好尷尬.

      刪除
  5. 王子你都攪個exhibition展示你遊世界收集番嚟嘅嘢.. 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. e+多數都係買食o既. 冇o野可以show.

      刪除
  6. 環遊世界,一百年前佢應該係坐船去架喇!

    回覆刪除
  7. 異地文化新奇有趣,所以王子日日都有新料寫博客。

    回覆刪除
  8. 在上世紀初的歐洲,竟然可以收集到香港和廣州的物品,這位奥匈帝國皇儲都可算是神通廣大了!

    回覆刪除
  9. 0係外國地方見到中文字, 個感覺係既陌生又熟悉......
    好自然又望幾眼....

    回覆刪除
  10. 斐迪南大公我中學時愛讀西史知道呢個人,當年係克羅地亞仲特登因為腦海中記起呢件事,手頭無任何資料同Visa就單拖闖入左薩拉熱窩tim! 係我一個好好回憶既歷程~
    不過就唔知道佢環遊過世界!

    回覆刪除
  11. 呢位王儲都幾多嘢喎!

    回覆刪除
  12. 我有個亞E好鍾意儲存單據架,是她一大收藏品。

    回覆刪除
  13. 佢環遊世界都擸埋唔少嘢,而去的地方又夠多,嗰時候冇幾多人會學佢咁敢享受人生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢係皇位繼承人,要出巡打好外交關係.

      刪除
  14. 張中文單據啲字鬼畫乎咁,唔知寫乜。
    本日文書仲好新淨喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 單據啲係日文黎架.
      好新淨證明佢唔識睇囉.

      刪除
    2. 好新淨證明佢唔識睇囉 <-- 哈哈,咁又係喎 :p

      刪除
  15. 話明皇儲,啲展品都有番咁上下睇頭~~

    回覆刪除
  16. It is interesting to note many Asian collections there.

    回覆刪除
  17. 睇見個標題,我以為你升級做皇儲要去環游世界添。

    回覆刪除
  18. 以前無飛機佢都去咗咁多地方, 應該都花咗好多時間去旅行.

    回覆刪除
  19. 我好似見到張當鋪收據.

    回覆刪除
  20. 有時我都會架, 得自己影, 好古怪咁。而南非人又好少係咁影, 冇人影, 自己都唔好意思影。:D

    回覆刪除
  21. 佢似乎收左好多禮物。

    回覆刪除
  22. 呢個皇儲收集物品都好濫喎 , 乜都有0既 , 不過如果佢唔係咁濫 , 後人又睇唔到咁多各國物品了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得佢C渣垃圾都收集我哋e+先有呢d o野睇.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.