2014年5月12日星期一

Queen of Austria

鬍鬚歌后攞咗冠軍. 我呢邊當然(大部份)係頭條啦.  
星期日維也納買到四份報紙,有三份都係佢做頭條(其他報紙星期日休息). 但係只有一份係有update嘅報導. 其他睇得出佢哋係冇記者夜晚開工,只係一早寫定稿. 頭條嗰份明顯係排版都冇開.
跟住一早就係軍炸式報導. 電台都摷番佢啲訪問播.
晏晝大把粉絲去咗接機.

然後電視直播記招.
奧地利上次攞冠軍係48年前.

 因為今年攞咗冠軍,出年嘅比賽會係奧地利舉行. 地點未定. 可能喺Vienna or Graz. btw搞個show話要二千五百萬歐, eurovision只支助一千萬. 時時都話冇錢國營電視台已經叫救命
 -----------------------------------------------------
頭條日報512

(法新社維也納11日電)(譯 者:中央社林亭儀) 奧地利絡腮鬍變裝歌后伍 斯特在歐洲歌唱大賽(Eurovision)摘冠,聞名國際。 獨特扮相招來批評,但他選擇看待事情好的那一面,還 說「負面的事情不影響我」。 25歲的伍斯特(Conchita Wurst)留著一頭飄逸黑 色長髮和絡腮鬍,在丹麥哥本哈根的歐洲歌唱大賽以謙 卑態度及高昂歌聲,擄獲歌迷的心,而奪冠勁曲「如鳳 凰再起」(Rise Like a Phoenix)也已成為反偏見國歌。 伍斯特的獨特作風,引發去年立法禁止宣傳同性戀 的俄國以及部分東歐國家反彈,要求歐洲歌唱大賽與伍 斯特做切割。(check咗俄國電視台冇cut到)
不過這些刁難反倒更加彰顯出伍斯特的氣度,本名 諾伊維爾特(Tom Neuwirth)的他,利用參加歐洲歌唱 大賽的機會,訴求寬容。 伍斯特最近在哥本哈根的記者會上說:「我創造絡 腮鬍女士的扮相,要向全世界展示,你可以做任何想做 的事情…如果沒有傷害到任何人,你這一生想做什麼都 可以。」 他在個人官網上描述自己具有2種人格,就像是「 胸膛裡有兩顆心臟在跳動」。 他說:「這是兩種獨立的性格,擁有兩個個別的故 事,但同樣都是要傳達寬容及反歧視的重要訊息。」 伍斯特的藝名就說明了這樣的道理,他說會取 Conchita Wurst作為藝名是因為「你來自何方,外表怎 樣都不重要」,德文es ist wurst的意思就是「這無所 謂」。 對於外界的批評他因應自如,最近受訪時,他表示 :「大部分的時候,我都看待事情好的那一面。負面的 事情不影響我。」 1988年11月6日,伍斯特出生在薩爾斯堡( Salzburg)附近的格蒙登(Gmunden),時尚設計學校畢業,2006年參加Starmania選秀節目以來,就是奧地利家喻戶曉的人物。

伍斯特曾加入男子團體,但該團體不久後解散,(呢隊Boyband係鑑硬group咗啲落選選手.一出道已經覺得佢哋好唔掂)

他 2011年以變裝歌手伍斯特的形象出道才大紅特紅。


511多國都市日報





今日

50 則留言:

  1. 二千五百萬歐搞個show,都幾花費!

    回覆刪除
  2. 要咁多錢點算好呢?電視台真係大鑊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日已經有提議話要加稅!!

      刪除
    2. 吓!個比賽係負資產架,摺咗佢啦!

      刪除
    3. 呢度唔似HK年年都有營餘.

      刪除
  3. 尋晚我都有睇總決賽重播,鬚后既演出確係幾精彩!至於之前果位澳洲特別嘉賓,老實講,以前我聽都未聽過!不過我從來唔聽流行曲,所以特別 outdated,後來睇特輯先知道佢幾出名,仲上過 Ellen D 果個 talk show。

    回覆刪除
  4. 某D相影到佢個樣似Kim kardashian

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢真身係Kim kardashian. 哈哈哈.

      刪除
  5. 可能你好高興
    但我見到佢尊容想嘔:-(

    回覆刪除
  6. 電視台係咪寧願佢輸呢

    回覆刪除
  7. 一定要由國營電視台主辦嘅咩!又唔准其他贊助咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我知係要國營電視台主辦. 贊助...唔係好覺有植入式廣告囉.

      刪除
  8. 琴晚上YT睇佢比賽片段,加俾場面同拍攝,似佢concert多過比賽

    回覆刪除
  9. 我寧願無鬚的佢,這浪費了他那姣好的樣貌!

    回覆刪除
  10. 標其立異,又俾佢博到上位。

    回覆刪除
  11. 唔係睇你個blog, 真係唔識呢位歌手~~~

    回覆刪除
  12. 一個show啫,又唔係奧運,駛唔駛咁貴呀?
    你度啲報紙都好細份喎,好似雜誌嘅size,唔可以用嚟蒲枱食飯 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度乜都貴架啦.
      大份報紙都有架. 但係冇人用嚟蒲枱食飯囉.

      刪除
  13. 鬍鬚歌后都好吸引. 有前途.

    回覆刪除
  14. 依家係咪變咗做奧地利國寶?
    其實佢原本果隊boyband紅唔紅架呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 變咗國寶啦.
      o個隊boyband可以話係冇紅過.

      刪除
  15. 佢出晒風頭,無理由會輸!

    回覆刪除
  16. 澳洲新聞都有講佢, 一見到就諗起你之前出個個PO
    我好懷疑係因為今年澳洲有人去EUROVISION做嘉賓先有咁多COVER
    往年都唔會有太多筆墨去講邊個win 左!

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 又可能今次win咗呢位仁兄太特別

      刪除
  17. 呢個連電台都有講呢~~
    嘩~~個show咁貴ga ?? 到時真係大出血囉~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.