2014年6月8日星期日

禁煙

最近城中話題係禁煙. 提議公園,泳池,食肆禁煙. 港比真係落後咗好多年. 歐洲, 奧地利禁煙係包尾.
如果禁煙啲人想邊度禁呢? 原來好多人都想揸車時唔可以食煙. 我估係駕車安全因素多健康.

62 則留言:

  1. 後知後覺
    香港好多揸車人食完枝煙隨手掉,好PK

    回覆刪除
  2. 煙民可唔可以係室外企定食呢? 我就俾煙頭整親過啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個時都俾煙頭整親過

      刪除
    2. 我都係, 手仲有個印係度

      刪除
  3. 今日先同王子講起,法國人食煙好誇張,一支接一支,德國人好少咁,不過就一杯接一杯

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國人好少一支接一支所以係尾二??

      刪除
    2. 我知道好多日本人都係咁,一支接一支,但他們亦很有規矩,在街上抽煙時會隨身帶住個煙臺灰缸。

      刪除
    3. 我地平時完全唔多覺有人食煙架,個人觀察啦,德國人好少邊行邊食,同埋佢地會自動自覺行去遠啲嘅地方先食,好少有人响我隔離點煙,一入法國,我同王子都覺多咗好多煙民呀

      刪除
    4. 我度d人唔理你架. 照o係你隔離點煙

      刪除
  4. Osterreich真後退步左喎!比其他國家超前。

    回覆刪除
  5. 原來奧地利禁煙係包尾.... :(

    回覆刪除
  6. D人彈煙頭果下好難去避.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊d人又好少彈煙頭喎. 佢哋直接揼o係地下.

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢度食肆有禁煙區,但係d煙飄過黎囉.

      刪除
  8. 禁煙好,唔想中二、三手煙毒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估d政客自己都食,禁煙一定好多人反對.

      刪除
    2. 如果有,我一定支持(去昅)

      刪除
    3. 哈哈,我仲以為你話會親自裸奔以示支持 :))

      刪除
  9. 照我睇,我呢度而家只剩番一些老煙民,同一些年青新血,因為賣咁鬼真係負擔唔起!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知d年青人乜有咁多去食煙??

      刪除
  10. 咁王子本身吔唔吔煙??
    唔食就理得佢丫...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食都要理佢, d煙會飄過黎架嘛.

      刪除
  11. 食肆裏食煙實在好難頂,依家已經唔慣

    回覆刪除
  12. 好多人話大陸D人食煙好勁,我覺得歐洲人重勁啦

    回覆刪除
  13. 奧國多人食煙嗎?其實歐洲煙仔真係好貴,咁貴都有咁多人食。。。。拜疆同俄國就唔洗講啦,買蛋仲貴過買煙同酒,真係好似只係窮人才會食煙和飲酒,有錢人食雪茄和飲貴酒

    回覆刪除
  14. 最憎D人係車食煙,彈煙灰。英國算係咁,但變相多左好多人係室外‘打邊爐'。

    回覆刪除
  15. Melbourne好似 2016全市禁煙,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係全市禁煙呀...只係係市中心公眾地方唔食得煙
      不過.....仲未通過..所以唔知係咪堅

      珮夫人

      刪除
    2. 哦.. 講到懶堅咁! 2016我應該一定已去了澳洲

      刪除
  16. 我度買汽車保險會問你係唔係smoker,如果係,保費會貴啲.
    另外又有啲大公司營運嘅apartments開始規定唔準係apartment內食煙,如果你係租客,即係唔準你喺自己屋企食煙囉.
    我曾經見過一個鬼妹好犀利,可以同一時間做三樣野:揸車,食煙,化妝!但當時係停喺紅燈前所以佢有隻手滕出嚟化妝.

    回覆刪除
    回覆
    1. smoking同揸車安全有關係???
      自己屋企食煙都唔得又過份咗d喎.

      刪除
    2. 有關㗎,揸車時點煙食煙都會分心,吞雲吐霧又會妨礙視線同埋整矇塊玻璃,落雨唔可以開窗時又要吞雲吐霧仲衰,另外保險公司覺得smokers係傾向於鍾意做高危活動嘅人,咁佢哋揸車唔慌會守規矩喇
      apartments禁煙話就話係想going green,但我估係佢哋怕火燭多啲

      刪除
    3. 仲有,如果住apartment,間屋唔係你嘅,業主有權定立租約條件,如果唔鍾意佢哋禁煙,咪租第二度囉,所以都無話過唔過份嘅

      刪除
    4. 食煙搞到火燭呢度時不時都發生

      刪除
  17. 如果連屋企都禁煙真是天大喜訊 , 因為我樓下唔知邊位一日食幾次煙 , 煙味隨風飄入我屋企 , 真慘 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我HK屋企都係咁, 樓下唔知邊位煲煙

      刪除
  18. 最好全面禁煙, 我最憎煙味. 根本就對身體有害, 都唔明點解都仲有人食.

    回覆刪除
  19. 我都睇到段新聞,奧地利人好識嘆,煙酒甜品最好賣,呀媽拖住個小孩一路行一路食見過多次

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽拖住個小孩一路行一路食>> 好多時都見添呀.

      刪除
  20. 我初初來都幾surprised咁多人食煙,朋友當中,我同方大少算極異數唔食。所以同親朋友去pub飲嘢,差d要帶氧氣筒,絕對係煙霧離漫。前幾年室內禁煙,我終於有返清新空氣,去餐廳食飯都有返胃口。我都見有幾位大肚朋友,大緊肚時都有食,只係食少好多。我哋呢到放租或揾房租有d都寫明non-smoker㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度室內已經禁咗煙真係羨慕.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.