2014年11月13日星期四

腰果曲奇

最近睇blog友去澳門買腰果曲奇,真係好想食, 因為喺我至愛呢. 之前買咗一大包腰果啱晒,可以整A.
食譜search咗以吓呢個.
http://mabelchow74.blogspot.co.at/2012/10/blog-post_31.html
低低地,人哋20g奶粉我落咗20g牛奶. 個麵團搞到太濕,唯有狂落麵粉啦. 唔知係咪咁, 啲曲奇一啲都唔鬆化,好鬼硬. 但係味道好好架.


材料: 牛油75g、糖霜75g、雞蛋1隻、蛋黃1隻、雲尼拿香油2
低筋麵粉105g、奶粉20g、吉士粉10g、腰果70g

43 則留言:

  1. 我所知曲奇鬆化, 糖和牛油要打至發白和鬆, 之後加入的材料要輕手拌勻, 麵粉要過篩呀.
    我見有些食譜會加入梳打粉添.
    雖然硬, 但曲奇看來很像樣啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係硬過頭囉,個樣同味道都似架.

      刪除
  2. 佢外形真係幾好,當餅乾食啦

    回覆刪除
  3. 可以配雪糕食, 食時無咁硬

    回覆刪除
  4. 咁硬........因住食甩牙呀 XXD

    回覆刪除
  5. 王子我都做過呢款曲奇,本來是杏仁的但我改用了花生(我日誌花生曲奇也有寫怎樣做法)。
    你講做出來濕了些,是因你沒放在冰櫃雪硬,如麵團雪硬後切,那焗後便會好鬆脆,你試下啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有雪硬先切架. 唔雪切唔到d腰果(甩出黎)

      刪除
  6. 用機整打成餅碎再整Tiramisu或芝士凍餅可以慳番啲牙力。
    你呢個老眼紛花嘅老人家就唔好食硬野好傷牙齒。

    回覆刪除
  7. 咁你啲曲奇食晒未?如果未,試下呢兩個方法將佢變軟:
    1) 將曲奇放入密實袋或盒,再加一塊麵包,密封好,等幾個鐘或第二日就會變軟.
    2) 將曲奇放碟上再放入微波爐,碟旁放一杯水,叮一叮就得啦,但叮幾耐視乎幾多塊曲奇同杯水份量,自己執生啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇麵包. 咁搵水試試先.

      刪除
    2. 無麵包聽講用蘋果都得,但就唔知要成個蘋果定切一小片囉,你自己做吓實驗啦 :p

      刪除
    3. 咁你試吓將蘋果個芯切出嚟睇吓得唔得,還掂你唔會食個芯.
      有無試微波爐個方法?work嗎?

      刪除
    4. 試咗! 曲奇係淋咗,但係腰果都淋埋,唔好食o既.

      刪除
  8. 呢款曲奇好好食,其實唔落奶粉都得架!

    回覆刪除
  9. 超靚版A貨,同澳門正版冇分別

    回覆刪除
  10. 太硬食唔到咪浸落麥皮食囉

    回覆刪除
  11. 個樣幾好樣呀,又睇唔出佢硬!再接再厲啦

    回覆刪除
  12. 我都整過硬曲奇,唯有浸架啡食囉。

    回覆刪除
  13. 我以前試過整曲奇冇奶粉落花奶 , 效果真係唔好0架 .

    回覆刪除
  14. 硬到掟死人未?? 哈哈! 我都試過整左d硬餅呀 >.<

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.