2016年8月30日星期二

Blanquette de poulet

A貨嘅家鄉雞皇飯我時不時都煮。最近見blog友煮Blanquette de poulet ,睇嚟都係差唔多,冇難度。咁就跟blog友畀嘅website煮啦。
http://thefoodiegrandmere.blogspot.fr/2012/03/blanquette-de-poulet-chicken-in-white.html

材料我自行改咗。
一個洋蔥切件,一杯水,雞件,三條蘿蔔(其中兩條切件),兩湯匙麵粉,兩湯匙牛油,150g  磨菰,一個蛋黃,一個檸檬汁,三湯匙cream, thyme, rosemary.
磨菰炒炒備用。 雞件煎煎鎖起啲汁備用。洋蔥蘿蔔炒炒,放入雞件,剩抵個條蘿蔔,加水蓋過雞件。灑上thyme, rosemary, 鹽,胡椒煲佢45分鐘後撈起雞件同嗰條蘿蔔。個湯隔渣備用。
喺另一個煲溶咗啲牛油,加麵粉炒炒。一路撈一路加入之前煲嘅雞湯至自己想要嘅濃度. 檸汁同蛋黃撈好襯個汁冇咁熱時加入個汁度,再加入cream。最後蘿蔔切件後連同雞件,磨菰落埋落個汁度,加番熱。完成。
做乜我改落一條原條蘿蔔呢?  之唔係我唔會搵自己笨逐粒蘿蔔揀番出嚟囉。
Btw個汁有香料嘅味, 微微酸。幾好,一定有下次。

35 則留言:

  1. 整多碟比我打包吖..............唔該

    回覆刪除
  2. 雞皇飯.....白汁煮雞加飯咁上下,我就一般喇,香港茶記都少有喇,你煮哩汁似乎稀咗啲。
    我like焗豬扒飯,大家樂ok,美心MX都幾好$38

    回覆刪除
    回覆
    1. 我至like大家樂o既焗豬扒飯,但係自己煮唔到嗰個味.

      刪除
  3. 同我食開嘅白汁雞皇飯有乜唔同呢?
    啲汁好味,一定清晒。

    回覆刪除
  4. 我中意食多年前一間西餐廳的雞皇飯,記得餐牌寫住“ Chicken a la King ”,但同你講的做法和配料有些不同,起碼冇紅蘿蔔而多了青、紅甜椒,和用荷蘭汁代替你講的蛋黃和檸檬汁。

    回覆刪除
  5. 正貨家鄉雞皇飯我覺得好難食,無乜餸淨係得一大pat汁

    回覆刪除
    回覆
    1. 出去食梗係冇乜料啦,但係個汁幾好味.

      刪除
  6. 真正食譜係要落檸汁嗎?

    回覆刪除
  7. 快靚正,煮多兩份放冰箱,之後慢慢食更方便。

    回覆刪除
  8. 嘩!我勁鐘意食,簡單又好味!多謝食譜!我下星期煮。唔知你會唔會搵到焗豬扒飯食譜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係多得blog友嘅介紹.
      焗豬扒飯我跟以下個食譜煮過.
      http://www.christinesrecipes.com/2008/07/baked-pork-chops-with-rice.html

      刪除
  9. 呢個餸一定要送白飯😋😋😋

    回覆刪除
  10. 煲佢45分鐘? 會唔會好鞋~?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.