2016年11月17日星期四

Zitronenschnitzel 檸檬豬扒

今次跟一本德國食譜整豬扒.

豬扒(or正宗牛仔扒) 150g, 有咁薄揼咁薄。 灑上鹽胡椒,撲上麵粉, 煎熟備用.
唔使洗pan,加100ml 白酒煮煮. 然後落300ml 牛肉湯,兩枝rosemary,2/3個切咗片嘅檸檬煮滾後再加兩湯匙capers,埋獻。鹽,胡椒,糖,餘下嘅檸檬皮調味.  豬扒回pan,兜一兜。
我睇錯咗,落少咗湯。煮到個 汁收晒水. Anyway係好好味㗎。有下次.

24 則留言:

  1. 喜歡檸檬的香,喜歡以檸檬烹調的菜式!

    回覆刪除
  2. 好多時都食酸微微嘢喎?平時係咪作嘔作悶咁呀?緊係冇做足安全措施啦!

    回覆刪除
  3. 我覺得用生抽糖做汁已經好好味

    回覆刪除
  4. 以前食西餐,schnitzel 的中文名叫維也納牛仔,不過係吉列炸(上蛋上麵包糠),咁你知唔知呢個係奧地利餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度嘅定義>Wiener Schnitzel先係吉列炸. 如果就咁話schnitzel 只代表好薄好薄嘅豬扒.

      刪除
  5. 回覆
    1. 鹹鹹酸酸,我唔識形容。你買一樽細嘅試吓啦.

      刪除
  6. 咁個豬扒係咪唔脆㗎?

    回覆刪除
  7. 下次煮多啲汁,淋啲落薯蓉度 :p

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.