2017年6月14日星期三

燕麥提子曲奇

啱啱我買咗一包燕麥嚟煮甜麥皮。見有人 整oatmeal date cookies, 咁我又參考吓.
https://www.diejungskochenundbacken.de/2017/05/15/oatmeal-date-cookies/

我個version>
115g 室溫牛油,100g 黃糖,40g 沙糖,一隻蛋,一包雲尼拿糖,100g 麵粉,半茶匙梳打粉, 半茶匙肉桂, 少少鹽,125g 麥皮,65g 提子乾(人哋係用棗的)。
個麵團係好濕的。佢建議用雪糕羹,我就兩隻羹互片。但係我放得太近。焗出嚟黐埋一大塊。
口感係美式軟曲奇,但係就超甜。下次一定要減糖。 


27 則留言:

  1. 阿厨神,乜你仲未識得睇個譜 去判斷甜唔甜。
    麵粉重量要多過糖咩??? 離譜

    回覆刪除
  2. 呢個食譜又甜又油,唔係幾啱我口味。

    回覆刪除
  3. 一睇個食譜我就知超甜,通常我的份量係牛油、麵粉一樣或差不多,但糖的比例就只五份二左右。

    回覆刪除
    回覆
    1. 五份二又好似少咗啲喎.

      刪除
    2. 夠㗎喇,不過你呢個加有燕麥,可能要五份三糖吧!

      刪除
  4. 再整多舊無落糖嘅麵團,將超甜曲奇搗碎,嘮入無糖麵團,再焗,咁咪可以減糖囉 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 得唔得㗎? 你自己有冇試過?

      刪除
    2. 無㗎,但我試過將隔夜飯同生米一齊住,將啲隔夜飯變返新鮮飯,都ok㗎 :p
      你將啲超甜曲奇用牛奶浸淋去再搗碎,再焗時唔會太乾
      https://www.quora.com/What-can-I-do-with-cookies-that-are-too-sweet-Are-there-other-recipes-I-can-try
      唔想再焗可以搗碎撈無糖乳酪

      刪除
    3. 隔夜飯變新鮮飯>>你真叻.

      刪除
  5. 番鬼甜品食譜係咪多數落糖唔駛本咁....XXD

    回覆刪除
  6. 美式軟曲奇口感我like,但係要食少糖嘅

    回覆刪除
  7. 我都係鍾意食軟曲奇,但係唔可以太甜。你整得好靚。

    回覆刪除
  8. 你次次整完勁甜話減糖,但下次依舊,有病定失憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個食譜都唔同嘛.第一次跟梗係跟足。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.