2017年10月23日星期一

Gamecity

10月14 去咗一年一度嘅Gamecity。今年原來已經係第十屆。


踩單車都係game....?

終於知道佢係講德文的。佢只係介紹間博物館,唔可以同佢傾偈。








同game冇乜關係嘅glass recycling。
捉棋。
 今年第一次見有電玩動畫周邊商品嘅檔。




Cosplay好多時要用到嘅劍。
獨角獸出自邊度嘅呢? 呢期好hit喎.
平時唔覺維也納有咁多呢啲檔。懷疑係捷克或匈牙利過嚟賣嘢嘅。因為檔主唔係講德文的。啲人買嘢要講英文。
呢檔好多日本貨。

呢檔就好多疑似A貨。
見有三檔都有福袋賣。

有人cosplay但我只影到呢個.

28 則留言:

  1. 果隻肯定日本製,都係呢個樣,唔可以傾計咁水皮架
    你唔扮大婆2,3,4奶充下場面

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦.唔可以傾計.失望。
      又唔係cosplay大賽.

      刪除
  2. 回覆
    1. 動漫我愛㗎。但係過咗嚟就out晒lu。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我度都有Cosplay嘅活動。但係要入場費,我未去過.

      刪除
  4. 在博物館裡辦動漫節???
    個場地好靚啊!

    回覆刪除
  5. chocolate museum想去睇下@@
    係喎點解無大婆二奶tee賣㗎?!!
    glass recycling有興趣...XXD可以整啲乜出黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. chocolate museum我去過一次.
      大婆二奶tee可能幼稚卦。
      唔知係咪整番玻璃。

      刪除
  6. 個兩個大大個嘅,係咪真人來架?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 其實我唔打機㗎。我只係睇人打。

      刪除
  8. 一講Game,絕對非日本莫屬,衍生埋角色扮演,也是其日本軟實力之一

    回覆刪除
  9. 福袋5歐唔貴喎,無興趣買?你估裡面係乜呢?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.