2019年1月26日星期六

Mamma Mia

Mamma Mia 真係百看不厭
1月17  維也納首演,就去睇喇。

個佈景我見過,係喺香港,倫敦定怕林呢?  (暗示我至少睇過三次了)

啲歌係唱德文版,唔識歌詞唔識跟住唱,唯有心中唱英文版啦.















乜可以影咁多相呢? 之唔係特權囉.
怪又怪在齣劇完咗之後嘅encore表演係嚴禁怕攝。唔明乜原因。但大合照時偷影咗一幅。

22 則留言:

  1. 睇過戲, 劇情真係好渣, 聽歌為主

    回覆刪除
  2. 佈景跟香港演出的一樣!
    這劇以歌曲掛帥,我也很喜歡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知香港依家上梗。你去睇咗?

      刪除
  3. 呢套音樂劇,最好就係一齊唱,好有氣氛。

    回覆刪除
  4. 肥人一次都未睇過...真係咁好睇~?

    回覆刪除
  5. 它的兩部電影我睇左廿次咁上下

    回覆刪除
  6. 你次次唔係山頂位就係有野遮住嘅位,今次有靚位又有特權咁好呀 :p

    回覆刪除
  7. 能夠睇三次, 相信對你來講有一定的吸引力~~~
    應該啲歌幾好聽…

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.