2019年6月26日星期三

菠蘿炒牛肉

又轉話題。因為下一篇又另一國度.
菠蘿炒牛肉都有好N年冇整過.因為冇薄牛買嘛. 依家有機自己切,咁就買舊牛肉整啦.
原來我上次嘅post係冇食譜的。參考咗人哋嘅煮法,自己嚟。

糖,豉油,粟粉,油醃牛肉。
炒香薑片,落牛肉,加罐頭菠蘿同汁. 落啲豉油。

味道都幾似我食開嘅,只係酸咗啲啲。。下次要買地X牌菠蘿。

31 則留言:

  1. 唔夠蛋白質,要加多啲牛肉。

    回覆刪除
  2. 菠蘿炒牛肉簡單碟頭飯^_^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我家住開都冇加.但你講我就有印象食過有子薑嘅版本。

      刪除
  4. 啲菠蘿咁淺色嘅
    超市有無新鮮菠蘿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶得自己開菠蘿。

      刪除
    2. 你度超市無開咗嘅新鮮菠蘿?
      我度長期有批咗皮嘅新鮮菠蘿賣,所以我唔會買罐頭

      刪除
    3. 開咗嘅新鮮菠蘿又好似唔多覺喎.

      刪除
  5. 香港有隻罐頭菠蘿D字牌,好甜架…唔知奧國有冇?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,好懵……唔記得地X牌都係D字……
      應該係Dole…就咁食都甜!

      刪除
  6. I like this dish. Taste will be better if fresh pineapple is used.

    回覆刪除
  7. 夏天這個餸好啱食。
    我通常加埋子薑炒雞柳

    回覆刪除
  8. 點解你碟波蘿牛肉咁淡色既???
    就算用罐頭波蘿也好少咁淡色。
    在HK無論罐頭或新解顏色也靚D喎。
    王子,有無試過用啤梨炒牛肉呀,我個人覺得都好味喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度d罐頭波蘿係咁淡色㗎。。。香港嘅有冇落色素嘅呢????
      啤梨炒牛肉未試過喎,係咪要用啲好熟嘅啤梨㗎?荔枝炒牛肉我就煮過,好好味㗎。

      刪除
  9. 在HK若買D新鮮既菠蘿例如泰國種迷理個隻也較你的黃D喎,我諗無下色素卦,在果欄買一包真空包裝四個, 有時普通街市也有. 罐頭地記牌也黃D啦.
    我個人教喜歡熟D既啤梨,熟得黎又不要太諗,仲有少少咬口,用來炒我就覺得最好味.
    荔枝也可以??? 真係無諗過喎,可能我較少吃荔枝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通係菠蘿品種嘅關係?
      下次試吓啤梨先。
      荔枝我係睇肥媽學㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.