2019年6月7日星期五

歐盟區域發展基金 -- Weitra

5月18 最後一站Weitra。

嚟到時已經夜晚。
花檔都收咗檔,但係就咁放晒啲花喺度.
宿一宵嘅啤酒酒店。
晚餐魚肉春卷。太腥。放棄咗.
啤酒忌廉湯。好有啤酒味.
啤酒汁牛柳. 唔覺有啤酒味.啲牛仲流梗血, 一啲都唔韌。好味.
啤酒古力muffin配啤酒雪糕。只有雪糕有啤酒味.
見佢餐牌仲有其他啤酒菜色。有機會要嚟試吓.
佢啲啤酒係自家釀㗎。
啤酒古力。。。。冇啤酒味.
第二朝5月19先嚟city tour.


呢個窿原來係屋主用嚟偷聽屋外啲人講乜.

意大利style嘅壁畫。
最底嗰層原來係代表人生唔同嘅年代。
巴洛克式藥房。
Auhof,紅色嗰間. 睇嚟似係一般民居。
原來係1569年嘅屋,仲保留咗個木天花。
啲木仲有雕花。可惜有部份被鋸走咗(最最右邊.),有一part (相中間) 燒咗.
Pfarrkirche Peter und Paul
特別係呢個...通常都係雲石柱,但係呢個係原條樹幹。
Zisterne係 town hall 底嘅一個地庫。90年代出土,相信係十四世紀嘅儲水池.
Town hall.

參觀最靚嘅hall.


17 則留言:

  1. 啤酒鴨好食。

    鬼鬼都唔食得魚腥?

    長征完有得休息。

    回覆刪除
  2. 呢度似乎多嘢睇d
    16世紀d屋使可以保存至今好珍貴
    個屋主咁變態

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢度普普通通啦.
      歐洲嘅保育真係做得好好.
      咁大個窿,畀我一定唔會喺佢門口講是非啦.

      刪除
  3. 如果英國條街放滿花,可能有人已經偷走哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 維也納都會啦.我估啲鄉下地方先可以咁.

      刪除
  4. 個窿係防盜眼咋卦
    件牛流緊血我就食唔落

    回覆刪除
  5. 魚肉春卷如果落咗啤酒,應該可以掩蓋腥味
    1569年嘅屋,外貌都幾摩登喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試咗話我知啦.
      會唔會只係個屋頂先咁古老呢???

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.