2019年6月16日星期日

Stuttgart / Mercedes Museum

5月30 check-in後即刻搭車去Mercedes Museum.

火車站行過嚟都幾遠吓.
門票包audio guide。夾耳仔嘅earphone係全新的,1歐店貨色. 我估只係用一次.
離開時條頸繩可以保留,我嘅earphone冇諗住畀番個佢(以上講嘅原因),所以同條頸繩纏埋一齊。但係職員要我還earphone喎,佢話同我解開佢...最後係一手剪斷個earphone....我唔想畀番你就係唔想嘥嘢嘛.,用一次就唔要。
展覽係從頂樓開始。首先係Legend。




註冊發明嘅文件。


飛船嘅摩打。

以下係消防車。
火車頭。初初出時喺維也納嘅火車展展出過.
小巴。
貨車。
車廠工人嘅糧袋。
呢個博物館超多強國遊客。講嘢超大聲。



納粹年代嘅唔知乜獎項。





1963年撞車試驗報告。
1973年嘅crash test dummies

現代
最後呢層show啲賽車。








最底呢層太攰冇睇.
Legend之外仲有collection.
英國雙層巴。
奧地利流動郵局。

運跑車嘅車。


德國警車,垃圾車。
剷雪車。
古董消防車。

教宗嘅防彈車。
德國某歌手畫嘅。
㗎巴士(好似係德國隊)可以上去坐㗎。


18 則留言:

  1. 多謝介紹,我上次只係離遠影左張相

    回覆刪除
  2. 個職員盡責剪王子條嘢,王子心痛。

    都入籍,有冇想考番個車牌方便周圍去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 條嘢仲有用嘛.佢都唔識貨.
      考慮中.

      刪除
  3. 回覆
    1. 你講我就有印象你介紹過豐田展館.

      刪除
  4. 我都一樣點解唔俾攞走個 earphone, 真係好浪費

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信衛生原因佢唔會畀下一個人用.好浪費.

      刪除
  5. 啲古董車好靚,部部都有價值…

    回覆刪除
  6. 㗎剷雪車咁得意嘅?好似係個滾筒將啲雪壓平,唔係剷走?我度啲剷雪車真係好似泥頭車咁剷㗎
    教宗都有防彈車咁有米呀 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款我喺市區未見過.我估係好厚雪嘅地方,張啲說剷入架車再噴出去旁邊。
      https://roadstars.mercedes-benz.com/en_GB/magazine/2018/january/snow-clearing-with-the-road-rail-unimog.html
      佢出巡就會用防彈車㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.