2019年6月8日星期六

歐盟區域發展基金 -- Schloss Weitra

5月19 City tour 之前其實係去咗參觀城堡Schloss Weitra先。

呢度舊年嚟過睇歌劇。
而古時城堡主人會請人返嚟睇表演。所以城堡有自家劇院。

最後一位城堡主人喺二戰時離開咗避難,冇返過嚟。城堡就畀德軍,之後俄軍佔據。偷得嘅值錢嘢都被偷走。之後又做咗難民營,所以間博物館唔好諗住係好靚靚.



城堡最後一位主人

大自然生物都有.

展出一啲相信係被俄軍破壞嘅文物。
有啲用古畫嘅背面嚟畫畫。



呢度有一part係啤酒博物館。


木製水管
城堡主人喺捷克嘅啤酒廠。


啤酒桶嘅製作工具。
冷卻步驟
啤酒入樽機
城堡仲有一個特別展館。今期係鐵幕倒下三十年.


東德嘅手提入境處。
東歐嘅年輕人房間。
西歐嘅年輕人房間。

一段嘅邊界圍欄。
Btw 帶我哋嘅導賞員伯伯罕有地講得一口字正腔圓嘅德文(冇鄉音,我完全聽得明)。之後網絡起佢底啦, 原來伯伯係一位伯爵嚟㗎, 同城堡主人好熟添。

20 則留言:

  1. 諗起中國寶物都畀列強掠奪晒!圓明園被燒毀。
    唔好有打仗,啲人好慘。

    回覆刪除
  2. 兩個年輕人的房間差別真大

    回覆刪除
  3. 天下贼佬一樣賤,偷唔走就整爛
    我寧願要東德間房冇咁堆田區

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我即係住堆田區,唔係橋底。

      刪除
  4. 伯爵!堅呀!公侯伯子男,排中間!
    王子,你出文都幾密噃,追唔徹⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個排名你唔講我都唔記得咗.
      我太多存貨積存。

      刪除
  5. 王子你個邊D後生仔會唔會講德文講到一舊舊?
    今日睇住 Dominic Thiem 打敗 Novak Djokovic, 唔知聽日 Rafael Nadal 會唔會贏佢呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多都講到一舊舊。
      奧地利當然想佢贏啦.聽日有直播睇.

      刪除
  6. 咁呢位伯伯都好好,用知識,經驗,與遊人分享歷史。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實揾啲伯伯婆婆做導賞員幾好,分享佢自己嘅經歷。

      刪除
  7. 伯伯有冇覺得王子聽得明德文對你另眼相看?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又未必,喺度住expect你識德文啦。

      刪除
  8. 木製水管會唔會漏水㗎?
    城堡主人係咪猶太人所以要走佬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢中間雖然係鐵通我估都會漏。
      咁又唔知喎.避戰亂卦。

      刪除
  9. 你起伯伯底,唔驚伯伯起番你底呀?!!...哈哈哈
    王子好叻識得聽德文,仲要識分冇鄉音…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有乜個人資料喺網上,應該起唔到我底。
      因為冇鄉音我先聽得明嘛.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.