2019年6月3日星期一

青豆嘔飯

原來有呢款我由細食到大嘅家常菜我冇放食譜。咁就紀錄一吓啦. (網上冇食譜,由我發揮啦)

免治牛用嘢醃醃,炒鬆佢, 加啲水,落青豆。然後落蛋液。埋個芡。完成。

30 則留言:

  1. 令我懷念兒時洋蔥免治牛三文治,要用牛油炒嘅。

    回覆刪除
  2. 呢味我記得幼兒園時期已食,好鐘意

    回覆刪除
  3. 賣相差,但相信不是等同味道差

    回覆刪除
  4. 嘔飯.... 個名真係好難忘,哈哈哈

    回覆刪除
  5. 王子邊鼠鄉下?!!...呢碟餸森伯細個冇食過, 而且仲係家常菜??…

    回覆刪除
  6. 個樣睇落都正常呀, 如果唔睇個名先肥人都有興趣整下..可惜....

    回覆刪除
  7. 嘩!個賣相認真麻麻,咁多芡既, 我最怕! 福建炒飯之類咁多芡既就咪預我.

    回覆刪除
  8. 呢三種食材(牛肉,青豆,雞蛋)都可以好多變化,例如窩蛋牛肉飯,生炒牛肉飯
    你隻碟八角形嘅? :p

    回覆刪除
  9. 廚神王子終於"冇譜".....讚!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.