2019年7月26日星期五

Stadtmuseum Traiskirchen 上

因為去一個博物館睇展覽先知原來Traiskirchen有個博物館。好似好吸引。所以7月7嚟行吓.
入場4歐。奧地利標準係好平㗎喇。

呢度原本係一間紡織廠。摺咗之後活化做博物館。

紡織廠嘅office同小部份機器。
常設展覽係重現啲舊舖。
郵電局。
郵局內。

仲會展出相關嘅物件.
SMS機。係咪call機之後,手機之前嘅發明呢?  (唔好扮細話唔知乜嘢係call機呀!!)
賣鐘

麵包店。

五金店。
鞋店。
鞋匠。
士多

士多賣電油?? 因為點燈要用.
呢個冇註解。唔知係送貨定賣貨。
乳製品店。
雞蛋都可以買到。
當時要帶個金屬牛奶樽買奶。
條商店街就係咁重現。
木匠。
火車站。
賣糖機.
飛髮舖

我細個時個叔叔係用呢個㗎。
影相舖。
同年回憶嘅影相佬都係用呢啲機.
閃光燈。
早期嘅數碼相機.
吓?咁早已經有即影即有??
服裝店。
洗衣店。

煙仔舖。


帽店。

裝線頭嘅櫃。
藥房。

鐵匠


20 則留言:

  1. 鍾意懷舊,呢道啱我行。

    回覆刪除
  2. 啱你呢啲上咗年紀嘅回味吓。😂

    回覆刪除
  3. 呢d好睇呀,講起call機就記得果2間和記同星光
    煙仔鋪上面張相竟然有個燒柴灶
    另一張仲見納粹標誌

    回覆刪除
    回覆
    1. 星光最後係咪摺咗??
      年代唔match.

      刪除
  4. SMS 機真係無見過, call 機我當然知啦, 我仲知當年Leon 天地線添
    王子仲記唔記得 Palm 電子手帳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天地線,電子手帳真係我哋嘅年代。

      刪除
  5. SMS機,未聽過,未見過,根本2002年嘅手機已經可以text啦,使乜攪多部SMS機
    帶個金屬牛奶樽買奶 <-- 細個時啲街坊都係帶個兜落街買雲吞麵,有啲係帶個漱口盅去買,真係懷念以前嘅環保時代
    用floppy disk嘅數碼相機?又係未聽過,未見過
    煙仔舖同納粹有咩關係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會係SMS機平過手機呢?
      以前窮,就變得環保。
      我又係第一次見.
      我唔記得係乜嘢。唔知係咪廣告之類。

      刪除
  6. SMS機勁!以前去旅行上網未譜及主要都係用sms聯絡

    回覆刪除
  7. 嘩!呢度仲啱睇,間間也係拍照點.正!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.