2019年12月19日星期四

繼續雜記

某日去市中心,從未喺呢個角度睇燈飾。

去咗一個party。邊個一百大壽呢?
原來意大利旅發局已經有一百年.
 12月13有朋自遠方來,一齋行吓Altes AKH嘅聖誕市集。
貪呢度唔係太多人(其實都多人).

隻杯幾可愛。要四歐按金.
影咗相就算,飲完畀番佢.
 12月14繼續同友人行市集。
呢檔嘅Trdelnik好食過我喺捷克買嘅,但係維也納嘅貴一倍有多.
隻杯麻麻.
某大廈嘅中庭。

19 則留言:

  1. 百年又點, 有冇免費大餐食同精美禮金架?

    收藏太多身外物,屋企邊有咁大空間放,搬屋時又要處理煩屎,我都好少拎翻舊物出黎回味,都係會回看相片和文字記錄,唔買。

    我要感受到人堆嘅熱鬧氣氛,但又唔好迫人到係人潮推我行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有免費大餐食先出席咋.
      我依家都好忍手唔買啲無謂嘢喇。

      刪除
  2. 要忍手,就算靚都唔會要,年年都有^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我上次喺捷克見有人係加cream食㗎。維也納就未見.

      刪除
  4. 紅鞋杯又幾靚
    其實我好似無乜正式逛過歐洲的聖誕市集!!:P

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 應該係同一樣嘢嚟㗎。因為匈牙利都有的。

      刪除
  6. 而家王子唔再受杯的誘惑?

    回覆刪除
  7. 你又杯又汽水罐,幾時執埋紙皮

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.