2020年6月22日星期一

疫後出國Adršpach

6月12 嚟到兩年前嚟過嘅捷克奇石林. 今次喺Adršpašsko skály呢邊入, 景色完全唔同的。
Dolni Adršpach 26, 549 57 Teplice nad Metují
買飛要戴口罩,入到去當然唔使啦. 入場120 CZK
即刻已經有石山睇.
路又平又闊。。。(之後先知原來上咗當)

畀人畫花咗嘅?
近睇, 原來係18XX年啲人到此一遊。(寫德文的。因為呢度以前係奧匈帝國領土。)
靠想像時間
Jug
Sugar Cone
孖仔&手套
有上次嘅經驗,見有牌都會望吓佢指嘅特色石頭。
Btw,唔可以航拍.
Gothic gate
天氣熱都要帶件衫,因為谷底好凍(又係上次經驗)
Elephant Square

佢冇介紹,但係左邊我見有器官喎.
相中山頂嘅係.....
....捲起嘅地氈。
Krakonos Tooth
牙腳用德文mark咗18XX年水浸嘅水位.
The devil's bridge


Thunder stone. 傳說話呢舊石係畀雷劈跌咗落嚟.
小瀑布。
獅子頭
Madona????
原來係指呢忽。
德文寫咗18XX年舖設咗往大瀑布嘅山路。大瀑布我就冇去嘞因為要行上山.
惡夢由呢段開始。攞命梯。。。。

依偎Lovers. 
行到呢度如果唔想再爬樓梯可以用緊急通道離開。
禮拜堂。

我選擇向體力挑戰, 繼續爬。
最右邊山頭有隻龜。
嚟到觀景台,亦即係山頂。
風景畀啲樹遮咗,打咗折扣。
開始落山.
Mayor and Mayoress

50cm 闊嘅通道。
逃出生天。
一路行,一路行,冇休息。用咗個半鐘行完。

24 則留言:

  1. 有人途中休息,你仲乜唔停?
    有啲都考我嘅想像力。
    50cm係OUT咗出黎嘅大肚腩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知仲要行幾耐嘛.行到閂咗門咪弊。

      刪除
  2. The rocks look like those in Saxon Switzerland of Germany

    回覆刪除
  3. 左睇右睇, 都唔明點解話似娜姐

    回覆刪除
  4. 我哋室內地方主張帶口罩,不過你哋地方咁大,又空曠,安全好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度依家只係搭車,睇醫生,去藥房先要戴。

      刪除
  5. 孖仔俾手套夾扁
    大象幾似
    獅子頭反而似個向右面壁嘅印地安人
    龜似
    做乜一定係mayoress
    50cm大隻d點過


    回覆刪除
    回覆
    1. 孖仔夾喺夾縫。
      大象越睇越似.
      嗰個唔似女人頭咩?
      我都冇留意仲有冇另一條路畀人行。

      刪除
  6. 終於有得行下啦
    天氣好其實應該唔難行啦。

    回覆刪除
  7. 景區開放咗,人少少可以去郊區靚景行下都幾好!

    回覆刪除
  8. 最後條梯咁窄, 肥人一定一口氣狂衝落山...哈哈!

    回覆刪除
  9. 行山,呼吸下新鮮空氣,好!

    回覆刪除
  10. 郊外比市區咁人口密集好好多

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.