2020年6月6日星期六

Guiso 烏拉圭雜菜雞煲

無意中喺yt見呢位住台灣嘅烏拉圭C9 youtuber. 佢介紹嘅一味家庭菜guiso似乎好易喎.
https://www.youtube.com/watch?v=1q5ITjlYPDI
洋蔥切粒,紅蘿蔔切絲,紅甜椒切粒, 雞胸切件,番茄切件,薯仔去皮切細件,蒜蓉,鹽,蒜粉, paprika粉,thyme, oregano, 湯,通心粉。
炒香洋蔥,蘿蔔。然後落紅椒。加雞,蒜蓉續炒。落調味。 加番茄,薯仔。落湯煲至薯仔熟。最後落埋通粉煮熟。

呢個好味.

另外我睇咗一篇文章介紹超快煮pasta法。Pasta先用水浸軟。之後煮就唔使等好耐。我今次就用呢個方法。真係幾好.

14 則留言:

  1. 普通嘢咋喎!
    咁浸泡過通粉煮幾耐?

    回覆刪除
  2. 浸軟之後煮就唔使等好耐。幾好. tks

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗意粉(因為冇咁大個盆去浸),我依家都用呢個方法煮pasta。

      刪除
  3. 我通粉用滾水煮滾再焗一陣先隔水再放落湯煮架

    回覆刪除
  4. 又切絲,切粒,切件,完全9唔搭八

    回覆刪除
  5. 呢個都好簡單.....阿厨神王子無譜喇:P

    回覆刪除
  6. 呢個好味喎,搵日要試試先.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.