2020年6月7日星期日

疫後出巡 (Bad Ischl 下)

5月30呢日hea到夜晚先四圍行。


呢個地區嘅鞋履品牌。


呢啲罩都幾貴喎.但係好快奧地利就快放寬戴罩規定。
藥房牆身呢啲算唔算係street art呢?
但係變咗賣藥粧。

5月31 酒店房景。
去彌撒。好奇怪乜咁多人嘅,仲要係冇戴罩喎.
呢日睇新聞先知原來限制放寬咗. 依家只需要求保持一米嘅社交距離。
襯朝早未落雨,就行上箭嘴所指嘅Siriuskogl展望台.
Siriuskogl

上去嘅路係長命斜。
行到我C吓C吓.
由入口上到嚟要廿分鐘。
展望台係餐廳嘅範圍。
唔想阻人做生意,快快影幅相就落山.
呢日有個市集。要記住保持社交距離喎.





Congress and Theater House

啲雕像好奇怪有個罩。

21 則留言:

  1. 藥房牆身嘅二次創作,唔錯!

    回覆刪除
  2. 社交活動其實都係戴口罩安全啲。

    回覆刪除
  3. 講開帶罩,我哋15號就要嚴例公眾要帶罩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋反而15號開始放寬戴罩要求。

      刪除
  4. 以前好懶唔撐上山,仲咩咁神心?
    為咗減個肥肚腩呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為去過好多次所以搵吓其他嘢做。

      刪除
  5. 果d透明膠片淘寶俾人煎炸防彈油,香港d家品店都有,十零蚊個咋(淘寶幾蚊人仔)
    行廿分鐘就CC下,你真大鑊

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎炸防彈油係防彈牆定彈自己?
      貴格囉,要用轎抬。

      刪除
    2. 係防你個頭彈落牆🧠

      刪除
    3. 我頸緊緊,應該唔會甩出嚟。

      刪除
  6. 你的出巡。。。
    總。。。羡煞旁人!
    :)

    回覆刪除
  7. 呢度超市賣嘅面罩好似大約5歐

    回覆刪除
  8. 人唔使戴罩但雕像要, 咩玩法呢...hahahaaa

    回覆刪除
  9. 我覺得外國的疫情一稍減就鬆懈...

    回覆刪除
  10. 行市集怎保持距離呀?見有人在檔口前就不好行埋去???
    帶口罩安全D喎.
    我都想飛呀,唉!睇黎年尾也不知飛不飛到,去又14日,回來又14日,怎去.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.