2020年6月24日星期三

疫後出國 Prague

6月13 布拉格都有十幾年冇嚟過喇。諗住疫後冇咁多遊客,就嚟行吓啦.
泊咗幾架呢啲車。唔知係咪兜遊客呢。
Havelské tržiště 街市
Dům U Minuty (相正中)
Old town hall
左 St. Francis Of Assisi Church, 右 Church of St. Salvator
查理橋,依然好多人.
因為天氣熱,冇打算行上去Prague Castle.

呢個像幾多人去摸。(完全唔記得咗有疫情咁)
影完相就回頭。
烏雲蓋頂。。。。
Bridge Tower

落狗C中.
喺美國連鎖咖啡店坐到停咗雨就打算走人.
維也納都有一棟好似樣嘅建築。

居然有英國玩具店。
大到呢...有旋轉木馬。
Cafe





扁嘅黃色物體要成十歐。影相當買咗.

行完出嚟時停車場啱啱過咗幾分鐘。唔抵。咁繼續行吓.
有分店??
The Powder Tower & Municipal House
Henry's Tower



19 則留言:

  1. 得1個戴口罩,班歐洲人唔識死

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度依家只係搭車,睇醫生,去藥房先要戴。

      刪除
  2. 始終係大城,有番啲人氣,不過,幾乎冇人戴口罩,真係唔識C。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經身處外國嘅我都明白王子你會唔帶

      刪除
    2. 真係不同文化,不過,人多聚集地方,最好還是戴較安全。

      刪除
    3. 人多嘅地方我唔去啦。

      刪除
  3. 我都係十幾年前去布拉格玩。就是 Charles bridge 被洪水沖斷前一年。

    回覆刪除
  4. 冇布拉格之戀嘅浪漫!

    摸咩部份?為乜? 實體好摸啲。

    王子滿腦都係黃色嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮮肉都冇舊,可來浪漫。
      畀人摸到金金嗰part囉.應該係祈福啦.

      刪除
  5. 我2003年到過布拉格,也是同年來了維也納!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!都好耐喇。應該要舊地重遊啦.

      刪除
  6. 我想起依個現代雕塑,https://youtu.be/UPR8s-Guhqw 個頭像係一個捷克藉嘅德文作家叫Kafka

    回覆刪除
  7. 哇,咁多人不帶口罩,難怪話歐洲疫情有反彈跡象啦.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.