2024年5月7日星期二

長征六千里 Day 11

4月 15 嚟到京都。首先買巴士地鐵嘅一日票。

去售票機睇啦。冇呢個選項喎。於是去tourist informaton問吓。點知一入門口就見到部售票機。買好飛,放低行李就開始呢日嘅緊湊行程。

二条城




參觀要除鞋,內裡唔可以影相。主要係睇吓啲屏風畫。
之後就要經花園行大運先可以去返出口。







廁所前嘅櫻花吸引咗好多人影相。

二条城附近唔覺有餐廳。於是搭巴士去下一個景點。諗住喺巴士見到啱食就落車。點知係唔work的。見到啱嘅,架巴士已經駛到老遠。於是喺轉車站附近求其喺便利店食。去嗰間係有位坐。
然後嚟到金閣寺。

事前已經知會團友唔好期望太高。間廟只可以遠觀。
但係因為係必到景點,一定要嚟打卡。

然後搭巴士到下一個景點。過度旅遊,處處都係遊客,去嘅目的地都差唔多。架巴士超級迫呀。所以呢度嘅巴士有告示係唔可以帶大件行李。
嵐山竹林の小径











古力店。
行咗個圈佢就收舖嚕。


晚餐喺酒店附近。友人食拉麵定食有炒飯同餃子。我嘅天津飯就冇餡,差。
食飽就去附近嘅澡堂。啲澡堂規矩間間唔同。有啲有紋身都可以入。

終結>個pass 以我哋呢日嘅行程係冇賺,打個和。

20 則留言:

  1. 今日行程似鴨仔團咁豐富。

    回覆刪除
  2. 這嵐山不算多人啦,我見到的相片,都是人山人海。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嚟到時係五點幾,冇咁多人。

      刪除
  3. 肥人最鍾意就係京都啦~
    而家好多溫泉都接受有紋身既客人, 不過仍係小量溫泉及要小範圍紋身先接受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有啲好嚴格貼晒告示。有啲就好似山口組嘅都入得。

      刪除
  4. 你隻馬騮公仔仲得意過班"史諾比"......哈哈

    回覆刪除
  5. 當年識金閣寺都係因為睇一休

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀。所以我第一次去京都嘅時候一定要去見識吓。

      刪除
  6. 這裡景物唔錯喎 , 二城門建築物好靚 .

    回覆刪除
  7. 金閣寺真係細細個就聽個呢個名!我記得幾廿年前都有個鎖匙扣

    回覆刪除
  8. 古你唔到咁趕行程也去二條城喎,我去年去時仲有部份維修中,睇你D相似已完工了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶道導師話去京都一定要去睇吓。

      刪除
  9. 京都真係好多遊客,各景點人山人海!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.