2024年5月22日星期三

長征六千里 Day 18 - 20

 4 月 22 - 24 

22 號出機場喇。友人喺福岡見好多明太子賣,好想試吓係乜味喎。於是喺機場少少地買咗一件食。一分錢一分貨,使用 made in Russia 嘅明太子。

旅程仍未結束,我哋南下到咗沖繩。
去沖繩呢個idea 係出自友人嘅日本人妻同事。佢話沖繩陽光海灘靚呀。
由機場搭普通巴士,坐咗成個幾鐘先到。
事與願違,陽光欠奉。大部份時間喺酒店hea。
公眾浴場,朝早冇人(沖涼)。



泳池。
日本嘅桑拿都會有共用毛巾墊住坐。奧地利人就覺得好唔衛生。
冰室。
奇遇分享>話說酒店有四位身材魁梧嘅外籍人士,但係佢哋游水,局桑拿都係着長袖T shirts,短褲。。。咁都得?
喺早餐時發現原來佢哋個個都有紋身。

襯冇落雨行吓海灘。



我就真係齋行㗎咋。



酒店隔籬有個娛樂中心。除咗卡拉OK,亦有夾公仔玩。

Window shopping。頂帽如果我喺香港住一定會買。呢邊戴咗啲人都唔知係乜。

某晚喺附近商場食。

粽,燒賣,豬肉包。。。
某晚食雪糕。
第一晚喺酒店食buffet。
沖繩名物苦瓜。。食一口。。。唔得,接受唔到。友人一啖都冇試。
其他嘢食冇沖繩特色,冇影相。
早餐就唔同喇。有名物Taco Rice。

Okinawa Soba 沖縄そば。
有海葡萄,花生豆腐 Jimami tofu 。

聽講日本乳酪唔黐蓋。。。真係喎。


納豆少少哋一pack,撈飯試吓啦。。。居然啱食喎。


德國cafe,因人手關係,呢日冇開。
閒時就喺商場徘徊。
買咗呢個玩具做手信。
行超市係打發時間嘅最好方法。
介紹友人認識日式filter coffee。佢買咗嚟做手信。
清明係咪沖繩先有?

沖繩限定。

某日下晝唔太肚餓,食呢啲啦。
Onigiri Sando(sushi sandwich 炸免治肉丸餡)
酒店嘅welcome drink。只有日文解說。
加幾滴檸檬就會由藍色變紫色。
幾特別,所以喺酒店買咗一包。
(最近發現喺維也納一間假日本餐廳都可以飲到。)

𨋢入面有呢個箱。
水隔籬係乜嚟㗎呢? 啤牌?

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 又唔係芝士嗰隻臭喎。總之我接受到啦。

      刪除
  2. 你哋去咗幾多日呀?
    我呢個月去咗半個月,去睇陶器市

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本就21日。
      幾時回歸寫blog分享?

      刪除
  3. 日本地方好乾淨,又會共用毛巾咁髒。
    老左才食到苦瓜,同我一樣都仲係後生仔。
    酒店自助晚餐食足十一样甜品,你個甜品胃大得驚人。
    食過杏仁豆腐,未試過花生豆腐,豆腐內含花生味?
    乳酪唔黐蓋係專登咁整?日本人好鑽研細節,不過,呢樣鑽牛角尖無乜用。
    個蒜頭狀物有咪用?
    日本未吞併前叫琉球群島,係中國附庸國,得佢有清明節都唔奇。
    王子比我見識多好多。
    緊急關頭只能活一個,啤牌抽生死籌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每樣都試吓嘛。
      冇花生味㗎。同豆腐差唔多,但係個口感唔同。
      唔黐蓋好呀。唔使次次食乳酪都要舔個蓋。
      Puzzle嚟㗎。
      抽生死籌,哈哈哈。Google話係餅乾。

      刪除
  4. 估你唔到仲去埋沖繩,真係夠晒長征喎。 沖繩未去過,好多人也話值得去. 唔又要納入計劃中了.😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 陽光海灘唔係我杯茶,所以沖繩我覺得麻麻。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.