2024年5月21日星期二

長征六千里 Day 17

 4 月 21 落地獄

見幫襯開嘅巴士公司亦有長途車去別府。於是去程預先book 咗。回程就諗住靈活啲,打算搭火車返福岡。

巴士站係白池地獄冇幾遠。咁就買個pass,睇咗呢個先。

落雨加大煙,白蒙蒙一片。


呢度展出啲熱帶魚。





呢條有1,7米長。


博物館係咪新嘅呢? N年前嚟唔覺有。

貪得意買咗條粟米食。
然後嚟到鬼山地獄。

呢度係展示啲鱷魚。








再嚟到Kamado Jigoku かまど地獄



暖嘅地板。
象徵式收費嘅泉水試飲。
蒸腳。
蒸面。

(唔太記得)呢個好似工作人員可以控制噴煙。

食檔前可以免費浸腳。我哋早有準備帶咗小毛巾嚟。

限定嘅豉油布甸當然要試試。食開,亦買咗蒸肉包食。



呢度亦可以浸腳。


鄉下仔第一次見樹上熟香蕉。









七個地獄只係行咗五個,因為另外兩個比較遠。
行程計畫喺呢度食lunch。
買材料,租爐就可以自己蒸。
可惜要排一個鐘。到時可能餓死了。放棄。
呢度又有免費足湯可以浸腳。唔浸嘞。

想蒸腳。點知唔夠氣,冇開。
然後嚟到呢間溫泉。
太肚餓,食咗lunch先。別府名物雞肉天婦羅。
嚟呢度主要要係想體驗沙浴因為海邊沙浴摺鬼咗。
蒸面。

睇夠玩夠係時候返福岡。友人話搭火車貴喎,搭番巴士啦。於是即使上網訂。上車地點火車站附近。
只有一個鐘嘅時間,撇開友人,極速去隔籬嘅百貨公司shopping。

九點幾返到博多,見到附近有Motsunabe もつ鍋專門店。
もつ鍋係噚晚個和尚介紹。因為佢問我哋喺福岡食啲乜。我哋話幫襯咗屋台食拉麵。佢話本地人好少幫襯。迫啦,污糟啦,貴啦。
冇了解もつ鍋係乜。點知一上枱。。Oh my god! 唔知係豬腸定牛腸煲嚟。
個湯底好好味,但係我只食啲菜。啲腸就友人KO晒(奧地利菜都有豬牛雜嘅)
唔知係咪就收舖,佢幫我哋免費加菜。

見人哋嘅甜品Monaka (最中) 幾靚。我哋由叫嚟食。

10 則留言:

  1. 行程好緊湊,去左好多個池👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲池相隔冇幾遠,都唔係好趕。

      刪除
  2. 好耐冇見,王老子
    原來去咗日本,別府我年頭去完,自駕見過路邊招牌"家庭溫泉"就駛入去浸下,好平又可以自己一個獨立池咁,浸完好C服👍🏻
    seria有冇入貨,佢d嘢靚過Daiso好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 你喺太平洋潛咗水呀?咁耐先蒲頭。
      公眾池先正。
      Seria啲嘢我覺得差唔多佐喎。

      刪除
    2. 我打完一大段留言,但send唔到😡

      刪除
  3. 煙霧:仙境呀!話地獄,日本好負面。
    免費咪浸到甩皮。
    粟米要牛油才正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都唔知點解會話係地獄。
      所以免費都唔浸咁多。
      直接食先食到甜味嘛。

      刪除
  4. 別府好N年前去過無你遊得咁仔細,睇黎係時候要再去了. 😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 別府我覺得冇乜點變。未必再去了。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.