2024年5月29日星期三

Lignano

喺日本返嚟冇耐又出發喇。話說5月9星期四係奧地利公眾假期。攞一日假就係四日嘅長週末嘞。

提早少少收工,5月8 就出發。經過五個幾鐘車,深夜到達意大利嘅Lignano。

呢次係五個家庭嘅聚會。大家都book 埋呢度嘅民宿。

Lignano 係奧地利人嘅度假聖地。周圍都係講德文嘅遊客。
呢度除咗游水就冇乜嘢好做。
購物街啲嘢唔多啱買。
同一條街就有好多遊戲中心。

咁保育法。
只係保留呢部份。

所住嘅地方離海灘不遠。


水清沙幼。



喺意大利沙灘椅係要租嘅。我哋嘅民宿費用包咗。


兜售太陽眼鏡。


沙灘上嘅流動雪糕檔。
高檔沙灘椅區。

友人們游水我就行街。

水中嘅友人們。啲水好淺。



閒時又行同一條街。

 得閒就去夾吓公仔。呢隻一歐就夾到。當然其他嘢玩咗唔少錢啦。

Pizza一定要食啦。但係符合唔到我嘅要求。

 食海鮮亦係指定動作啦。我呢碟係魷魚配墨汁polenta。

汪星人雪糕。

機舖。

類似歡樂天地出飛嘅機。呢部機我哋好快掌握都竅門,中咗兩次jackpot。




14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得凍囉。友人們話好舒服。

      刪除
  2. 王子揾唔少常渡假。
    低收入工人假多都無用。
    想有個露台晾衫、曬太陽、戶外用餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平有平去嘅啫。
      擁有露台都係好多香港人嘅夢想。

      刪除
  3. 歐洲都多年無去,其實近年無乜興趣,想去的景點都去過哂,意大利幾好,起碼物價平😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係好多地方都去過啦。歐洲啲景點又唔會點變。

      刪除
  4. 個海灘好正,好似唔太多人, 氣氛好寫意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未係旺季。暑假應該會多好多人。

      刪除
  5. 水清沙幼,王子應該要行下水禮啦. 不過,天氣咁好人都精神D. 真係羨慕你又可以出門. 👍

    回覆刪除
  6. 有時間是應該多出外走走,抖抖!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.