2024年5月3日星期五

長征六千里 Day 9

原先打算買JR Pass。點知到確定旅程時,加價喎。兩星期要每位500 歐。計過未必回到本。

於是諗吓有冇平啲嘅方法四圍去啦。過夜列車,選擇唔多,價錢亦唔平。

突然諗起以前大阪友人話去迪士尼搭通宵巴。

咁上網搜。搵到我搭嘅呢間。再詳細睇吓佢嘅服務。要留意嘅係車上係冇廁所。有啲車種有冇寄艙行李。寄艙只係每人一件。所以唔可以一開始行程就shopping。

4 月 13 到達大阪。

總站係Umeda Sky Building
我哋坐呢款。都瞓得幾舒服。
比較貴但係可以瞓得直啲。可惜係只可以帶手提行李。
人面識別入閘機? 試驗中。
一早未可以check-in,放低行李後,喺酒店附近嘅cafe食個早餐就去沖涼。
冇諗過會游水,所以冇話畀個friend知呢度有泳池。當佢買飛時知道係有泳池後,就話要去買泳褲。
佢話個浴場好大,好正呀。
之後喺附近嘅景點"新世界"行吓。





Lunch time,又唔係太肚餓。所以喺下圖呢間食啲吉列串。




特登行呢間薯片店。
特別嘅味道太大包,個篋冇位,冇買。
然後行到去難波八阪神社。

仍然有櫻花睇。

經過高檔百貨公司,
居然冇正方,金字塔西瓜賣。。。。




港式茶餐廳。咁啱有對強國人經過,其中一個話呢間係食中菜。@@
夜晚喺酒店附近揾食。
友人話食過廉價壽司,想試吓貴價貨。
上碟時唔見有芥末,友人問攞啦。師傅話裏面有㗎喇。
我喺咁督促話要尊重個壽司師傅,唔可以揭起件壽司睇㗎。
我就食馬肉刺身。仍然係急凍硬嘅。試過就算。
唔夠喉,再叫碟海膽軍艦,嘛嘛地。

夜遊道頓堀。











介紹呢個摩天輪。友人話想坐喎。可惜已經閂咗。之後嘅行程亦唔許可再嚟呢度。。。。






20 則留言:

  1. 大阪入夜好多人好熱鬧😍

    回覆刪除
  2. 東京同大阪,分開兩條缐玩冇咁辛苦.

    回覆刪除
  3. 元祖串招牌金色公仔好醜樣。
    再落幾幅相,有啲似叮噹,係咪另外一隻卡通人物?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似猥瑣佬。。
      嗰隻係一隻零食老字號嘅嘜頭。

      刪除
  4. 嘩,坐夜車巧辛苦,我情願貴D坐新幹線或分2次去.😂

    回覆刪除
  5. 這區店鋪紅紅綠綠氣氛好熱鬧 , 但有些店的公仔個樣好嚇人 .

    回覆刪除
  6. 入夜的景色都很美,來到日本當然要吃吃壽司啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗壽司,其實日本都有好多嘢食嘅。

      刪除
  7. 道頓堀, 真係咩時候都人頭湧湧呢~
    王子見到正方西瓜係咪會買黎試下~?Hahahaa

    回覆刪除
  8. 日本傳統壽司無錯Wasabi早已放咗入去~
    夜車有時都唔錯,如果瞓得都舒適又可以慳返一晚

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利唔會有傳統壽司啦。所以友人唔知入面已經放咗。
      呢架瞓得唔錯,可能我哋跑行程好攰啦。

      刪除
    2. 我相信會有,全世界亦都有日本人生活,你未搵到啫~ 咩All you can eat,又mix埋其他亞洲野果啲就一定唔係。
      我呢度有一兩間,老闆同職員我哋食到熟晒🤣

      刪除
    3. 我呢邊中國人開專賣日文熟食嘅餐廳味道都有九成似㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.