2014年1月6日星期一

素台式肉臊

我呢度某超市出嘅素肉個packing只係教人煮肉醬意粉.  

http://ohtria.blogspot.co.at/2013/04/blog-post_6511.html

blog友用soya chunks素台式肉臊飯, 咁我又睇吓好唔好食先.

http://homemade-blog.blogspot.co.at/2013/12/blog-post_8269.html

肉浸開咗係有陣怪怪豆渣味,過幾次水怪味會減退. 我冇冬菇,又唔想出去亞超買,咁洋超有乜就用乜. 煮時唔加咁多水其實生粉水都可以唔落.  
食味....like. 佢有機會再出場.

 soya chunks1杯
冬菇5隻
薑末半湯匙
末半湯匙
炸乾葱/洋片4湯匙 

調味:
素蠔油1湯匙
2湯匙
紹興酒 2湯匙
湯匙
老抽適量 
適量
生粉水適量 


浸軟冬菇,搾乾水冬菇水留用,
用熱水浸soya chunks至軟,再用清水洗3次,每次要搾乾水,
用攪拌機攪碎冬菇,再攪碎soya chunks,
用油爆香薑末、乾葱冬菇,加入soya chunks及蒜炒香,
加入素蠔油抽、紹興酒老抽勺,
加入水煮5分鐘,用生粉水收汁,試味。

61 則留言:

  1. 咦白色嗰啲好似洋薏米咁0既 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 似薏米,但到e+都唔係好知係乜.

      刪除
  2. 你呢餐超健康,低脂高纖呀

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢本身係有添加o既豆渣,冇味精. btw出邊d素burger,素腸仔勁多味精

      刪除
  4. 感覺有點齋, 不過味道最重要, 有冇野可以再改良 ?

    回覆刪除
  5. 食素好呀!
    煮齋落冬菇味粉,好似雞精咁用,買定看門口嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度雞精都冇,又邊有冬菇味粉

      刪除
  6. 唔錯喎....又真係幾似薏米喎...

    回覆刪除
  7. 食素唔可以一餐半餐, 大概食物中佔七分素三分肉就OK嘞...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可能係三分素七分肉. heheheh

      刪除
    2. 咪嫌老人家長氣, 試下掉返轉食會好啲.....

      刪除
  8. 那個是Pearl Barley吧, 有d食素人(多數洋人)好愛食佢, 話高纖低升糖好營養, 健康過食米飯渦;
    王子呢餐超健康啵, 仲有心機擺盆, 賣相靚!

    回覆刪除
  9. 食素既,就唔好成日諗住d假魚假肉啦...

    回覆刪除
  10. 雖然你放埋番茄伴碟,但碟嘢都唔係好吸引,食素好難呀。

    回覆刪除
  11. 哈哈, 未食唔知似唔似台式口味, 但個買相就似晒兩個台灣寶島.

    回覆刪除
  12. 呢餐好素噃, 我諗加埋冬菇會香好多.

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 你話架. 唔好話我唔請你食呀.

      刪除
    2. 有風度嘅王子係會咁話:唔啱食呀?我請你食第二樣吖!
      今時今日咁嘅服務態度係...你話喇!kaka..

      刪除
  14. 素台式臊肉我都整過, 都唔錯. 近年我呢邊d鬼佬超市都多咗好多素食食材出售呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度只有一間普通超市同一間有機超市有.

      刪除
  15. 我都想試soya chunks,不過如果係麻煩的我又打退堂鼓了。

    回覆刪除
  16. 你配飯食呀?唔見舊飯嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我配咗疑似薏米o既穀物食。

      刪除
  17. 回覆
    1. 唔係飯黎架,係疑似薏米o既穀物

      刪除
  18. U上面話: ”佢本身係有添加o既豆渣,冇味精”,
    前後矛盾wor!  有添加=有加化学野、当然包括味精lah!

    回覆刪除
    回覆
    1. 前後矛盾係因為我打錯囉. 哈哈. 係冇添加至真.

      刪除
  19. 回覆
    1. 去洋超買松露真係方便我出去亞超架.

      刪除
  20. 我試過罐頭素肉燥覺得太重味,麻麻

    回覆刪除
  21. 素食........王子要清清腸胃 :P

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.