2014年1月20日星期一

Krokiety z mięsem

上次去波蘭時買咗pack krokiety z mięsem (摷番上次幅相,左邊嗰pack),都幾好食.
咁搵吓食譜睇睇點整啦. Search到以下呢個video有英文名,crêpe rolls with meat.

個餡材料> 500g免治肉, 半個洋蔥切粒, 250g 蘑菇切粒, marjoram, 鹽,胡椒.



個餡做法> 炒免治肉, marjoram, ,胡椒調味. 另外炒洋蔥,落蘑菇. 收咗水後撈入已炒好免治肉度,然後用攪拌機打蓉. 呢啲餡用Crêpe 好似包春卷咁包. 之後碌嘢上蛋液,麵包糠炸.
我啲包得唔係好實,食味就好好. 雖然功夫多,但會再整.

61 則留言:

  1. 0岩你食肉獸啦..又炸夠香口.

    回覆刪除
  2. 你切同個擺法似專業人士wor

    回覆刪除
  3. 我覺得係自己地方都搵到好多好食既野,不過如果係外地就零舍深刻,懷念~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀. 外地食過好食o係自己地方又冇,特別懷念

      刪除
  4. 王子叻叻, 波蘭野都識煮 b^^d

    回覆刪除
  5. 不如下次用生果試下?例如芒果香蕉等

    回覆刪除
  6. 唔打成漿狀,碎碎咁!口感仲好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我prefer呢個多d. 食時唔會跌咗d碎碎

      刪除
  7. 似模似樣……難唔到王子喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二次整我包實咗好多. 仲似.

      刪除
  8. 呢個有冇話要"點"醬食架??

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 第二次整我包實咗好多. 仲正.

      刪除
  10. 你去波蘭,感覺好似由旺角行去尖咀咁呀.so easy :)

    回覆刪除
  11. 俾個讃你,咁多功夫都整。

    回覆刪除
  12. 你的廚藝越來越進步,整嗰樣似嗰樣……

    回覆刪除
  13. 䉒鬼油炸鬼,用來送粥啱晒啦

    回覆刪除
  14. 用攪拌機打蓉,仲未可以接受囉!

    回覆刪除
  15. 鹹架?仲以為係甜品tim
    其實你都好有煮野天分

    回覆刪除
  16. 最緊要有時間,材料容易又齊全,就唔怕步驟多。不過,我怕麵包糠炸嘢,外層太乾太硬呀。

    回覆刪除
  17. 俄國菜都有呢味肉卷,不過好似無炸,咁多功夫。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 波蘭俄國咁近,飲食文化我估差唔多.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.