2014年4月3日星期四

自修

港以前份工唔使用Excel, PowerPoint. Word都只係用嚟打吓字. 所以唔可以話識用.
早前想讀吓電腦啦. 編班試時因為好多德文電腦terms我都唔識,唔知佢想我做乜. 估估吓有啲都估到吓. 導師話編班試結果唔係咁差喎. 我同佢講因為有啲我唔明佢問乜啫. 點知佢話你去學德文啦,唔收我喎.
巴閉! 唔收,咁我自修囉. Cheap cheap地喺超市(yes,係超市)買咗呢兩本. 真係好多terms都唔識.

51 則留言:

  1. do you have English or german version on your computer? If English, then, there are many info online to learn.

    回覆刪除
    回覆
    1. 電腦係german version,但係online我只係搵英文學. 所以有好多德文電腦terms我冇接觸過.

      刪除
  2. 語文事實係個基底, 教材係德文你當然首先要識德文啦.估得幾多 ?一係就揀個你熟悉既語文教材.

    回覆刪除
  3. 我覺得 Word & Excel 2010 都唔好用, 我都仲係鐘情2003

    回覆刪除
    回覆
    1. Word我都唔知以前係用邊個version.

      刪除
    2. 現在的 Word & Excel 用戶介面(user interface)被微軟改到「亞媽都唔認得」!

      刪除
    3. 就係啦, 完全唔 user friendly

      刪除
    4. 我好out, e+係乜version架呢?

      刪除
  4. 除咗語言,keyboard layout, formulas同啲shortcuts都有分別

    回覆刪除
  5. 你聰明,一定很快要上手。

    回覆刪除
  6. 流放去歐洲嘅末代王子梗係要操流利德文啦!奉旨溝番個德仔,邊歎德國大肉腸、邊傾密偈囉!

    回覆刪除
  7. 其實你已經好叻…唔好話德文的電腦terms…
    畀著我日常生活用語都有排學~~

    回覆刪除
  8. 你一定要用德文版嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係想攞多張cert. 係呢邊考一定要德文囉.

      刪除
  9. ykk現還是用緊XP version版 Word & Excel, 聽講Windows XP 支援將於 2014 年 4 月終止. 到時要換新版本, 有排學 :((

    回覆刪除
  10. 依家07 已經係好graphic oriented....其實唔識德文都會識用:)

    同埋唔使買書啦, online tute 大把:D

    重有一個途經, 就係問我啦hohoho.......我唔敢講係expertise, 但都係advanced users

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係想攞多張cert. 係呢邊考一定要德文囉. Online自己學我會睇英文架,咁都係學唔到德文terms.
      如果有問題我要問問你呢位advanced user.

      刪除
  11. can u install microsft office language pack 2010 and switch the interface back to english ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都唔係大問題. 問題係我唔識...例如畫個pie chart o既德文係....

      刪除
  12. 超市竟然買到呢D書@@

    回覆刪除
  13. 比人拒諸門外! 鬼鬼真係有性格,有錢都唔賺~

    回覆刪除
  14. 有時搞唔掂,要返屋企同時開自己電腦英文版,同方大少嘅德文版來揾。

    回覆刪除
  15. 哈哈,仲以為你份工係穿梭國家四圍遊..

    回覆刪除
  16. 好學不倦非常好吖 , 洋人唔收你 , 自己學喇 , 加油呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係想攞多張cert. e+自己學冇啦.

      刪除
  17. 摸摸下就識,唔識再問朋友囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係想攞多張cert. 係呢邊考一定要德文,要識德文terms.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.