2014年6月2日星期一

5月23...

523  
有個Hernalser Grätzlfest. 以前住市郊搭車出市中心一定要經Hernal呢度,但係一直都冇特登去行吓.
封咗一條街,兩邊頭都出咗嚟擺街檔.
去到尾尾個小廣場有嘢玩,show. (我去時太早,未開始). 感覺呢個活動冇乜睇頭. 好快閃咗人.

同日夜晚係Lange Nacht der Kirchen, 教堂開OT. 有特備節目畀大眾參與. 我就去咗Karlsplatz, 因為我只想去Karlskirche 近距離睇天花畫 (平時係要8,呢日免費). 
7點開始派籌,我已經早半個鐘等. 到我時話最早係10.... 10點我唔得閒喎. 問佢有冇遲啲啦,佢話遲啲嘅時段係遲啲先派. 依家只有10點啫.... 真係嬲爆
佢有兩個人坐counter. 做乜唔搵個人去條龍話畀人知依家籌係for 幾點幾點!! 咁啲人決定排唔排嘛.  
就快冇C佢都唔會出去截龍啦!!
呢日亦係Karlstag. KarlsplatzWiener Beschwerdechor合唱團
睇個名都知佢哋係唱啲諷刺時弊. 我唔多聽得明,都係返屋企休息一吓先再出動.
10點有約會,仲有港嚟禮物收添. 多謝多謝

39 則留言:

  1. 遇到d腦僵化既人真係好吹脹!

    回覆刪除
  2. 收禮物條氣順番未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁激氣...嬲得多又多兩條皺紋唔靚仔架嘞!!!!....
      順道祝王子happy birthday~~

      刪除
  3. 睇医生派籌都係咁
    如果彌敦道封半邊賣腸粉牛雜魚蛋就過癮

    回覆刪除
    回覆
    1. 医生派籌?? 邊個医生?
      Good idea,就搵Gael做搞手.

      刪除
  4. Wiener Beschwerdechor>>>見到個名,如果你唔解,真係R哂頭!

    回覆刪除
  5. 越近嘅地方就越唔專登去行吓睇吓嘅!

    回覆刪除
  6. 剛知道我呢邊D museums /景點,如果係EU citizens , 好多免費入的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去Madrid時都係搵個BNO扮EU citizens. heheheh

      刪除
    2. 全個西班呀都係? 巴塞有d有discount

      刪除
  7. 我地呢D英燦,如果見有音樂會,又有檔口有野睇已經好滿足了。

    回覆刪除
  8. 有礼物收順番條氣啦!

    回覆刪除
  9. 教堂啲人唔係咁貼心為人著想,免費野係差啲。

    回覆刪除
  10. http://www.vjmedia.com.hk/articles/2014/06/03/74099
    Have a look

    回覆刪除
  11. 全日應該最開心係收禮物啦.

    回覆刪除
  12. 可以扮長者博同情早D派飛俾你, 如果你個樣扮唔到長者, 扮小童都得.

    回覆刪除
  13. 王子有禮物收, 係咪當堂開心哂呢?

    回覆刪除
  14. 原來要分時段,好心動個牌通知啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係, 唔係個個夜晚都得閒架嘛.

      刪除
  15. 10點籌都攞嘛!同人交換囉!

    回覆刪除
  16. 歐洲人多時間晒, 成日話之你, 個教堂開到十点又入“甘夜, 好少有喎!!
    我地兩星期前經過padova, 想去giotto,Capella deli Scrovegni, 都係派籌, 五点半去到,要七㸃半先輪到我地, 半天吊, 果日天氣好, 冇帶外套, 又行返去另一边的“酒店加衣!

    回覆刪除
  17. 補祝王子生日快樂, 青春常註 !

    多謝王子的御酒, 我已好小心地拿回港, 找天來個開瓶禮 ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.