2014年11月19日星期三

冰河時期長毛象寶寶展覽

兩年幾前大家有冇去ifc睇長毛象BB? 佢噚日巡到我呢度喇. 可惜嚟到呢度佢變咗大茄...
首先睇睇維也納發現長毛象化石.  
呢碌係起Stephansdom大教堂時發現. 幾百年前啲人以為呢碌係巨人嘅骨頭.
維也納出土
呢啲都係市中心(第一區)發現
 俄羅斯展品.
西伯利亞野牛是更新世非常普遍的動物,甚至被史前人類描繪在洞穴壁畫上。牠們約在1萬年前絕跡,是今天歐洲野牛和美洲野牛的祖先。(ifc information)

怪我德文同英文差,呢隻好似係狼.
長毛犀牛最早在西藏演化出來,曾經遍佈在歐洲和亞洲的長毛象乾草原上,大約和西伯利亞野牛同時絕跡。長毛犀牛身長可達4公尺,重數公噸。(ifc information)
展出嘅唔同.



LYUBA (柳芭) 84公分 重50公斤 

Lyuba32天大的雌性長毛象。除了少了腳趾甲、尾巴、一隻耳朵以及大部分的裡層絨毛和粗長毛以外,Lyuba的身體很完整。牠的心臟、胃、小腸和肺都完好無缺。Lyuba極可能是在泥漿中溺死的,使牠的遺體得以保存在西伯利亞永凍層中。(ifc information)

柳芭變咗大茄因為佢只係複製品.

另外呢隻都係複製品.
呢副係第一隻完整又公開展出長毛象骨骼化石
同大象頭骨比較

動物園提供大象臭臭.
橫切長毛象腸臟, 可以見到啲臭臭
象鼻. 右下係現時發現唯一象鼻尖.
呢個show吓啲皮有幾厚.
唔同部位嘅毛.
骨頭入邊未生出牙.
耳仔(圖片上端)
1977年發現的Dima是第一頭接受科學家研究的冰封長毛象寶寶,死時約七或八個月大。(ifc information)
令次展覽男主角Dima. 佢係現時發現唯一BB. 見佢咁膠咪以為係A貨喎. 因為當時保存技術搞到咁咋.
嘅心臟
證明佢係男性嘅證據人切咗出嚟!
Khroma 在2009年被人發現時幾乎看不出是長毛象,比較像一大塊冰而已。科學家必須將牠放在特殊的冷藏設備中慢慢解凍,才有辦法進行研究。Khroma的鼻子早 已經不存在,但仍保留著很多外層的粗毛。牠的大小和Lyuba差不多,死時只有兩三個月大。不過Khroma生存的年代至少在5萬年前,比Lyuba古 老。研究人員對Khroma進行電腦斷層掃描。掃描結果顯示Khroma的骨骼結構不同於Lyuba,尤其是臉部。Khroma的臉比Lyuba寬大,而 且上顎的尖端有一個骨質構造。因此有人推測Khroma和Lyuba可能是兩種不同種類的長毛象。(ifc information)

展覽女主角Khroma. 個展箱入面係零下廿幾度. 開始懷疑展出LYUBA係咪真呢?



40 則留言:

  1. 香港都有長毛 立法局議員。

    回覆刪除
  2. 再過多唔需好多年, 就黎只得標本大笨象睇架啦@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛豆都好快啦. kakakaka

      刪除
    2. 毛豆幾時都獨一無二啦!邊似你大婆二奶通街俾人吊起賣咩XXD

      刪除
    3. 毛豆唔似我d大婆二奶咁人見人愛.

      刪除
    4. 係你d低低地先會愛-_-#

      刪除
  3. 套戲影響好架,我形住佢地會突然郁

    回覆刪除
  4. Dima長毛象BB真喺幾似A貨喎!

    回覆刪除
  5. 個展覽無睇過, 套卡通睇過下

    回覆刪除
  6. 真嗰件此A貨,假嗰件似真貨 :p

    回覆刪除
  7. 幾年前, 在北極凍土發掘出一只完整的長毛象, 因長期存放在凍土中, 屍身肌肉還富彈性, 可望將來找出長毛象更多真相.

    回覆刪除
  8. 絕了種的長毛象 Mammut, 佢個名常被人取用.
    我在公園見過, 幾百年老樹, 掛上牌仔, 寫道Mammut Baum. 又有戶外用品品牌叫Mammut.

    回覆刪除
  9. 好特別的展覽品,上次係DC的博物館內見過有大象糞便做的再造紙張,幾盞鬼!

    回覆刪除
  10. 呢啲啱我仔睇, 我就無興趣.

    回覆刪除
  11. 真係唔知來香港果隻係咪A貨喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我search都唔見話HKo個時展出o既係正貨

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.