2015年1月22日星期四

冬巡Aschaffenburg

Aschaffenburg原先係呢個trip首站,但係遲咗出門口,預計去到時已經天黑。唯有去咗Darmstadt.


嚟呢度就係因為被呢座Johannisburg Palace 吸引.
1605 - 1614年興建.
喺對面河睇仲靚呀,但係我懶,冇過河.
中庭都好靚.
Kunsthalle Jesuitenkirche活化咗做藝術館教堂。
Stiftsplatz廣場中間Seminary of St Peter and St Alexander係呢度最古老教堂. 右邊Stiftsbrunnen水泉係1998年重建.
呢間木屋Löwenapotheke 都係重建. btw呢度又係冇乜舊建築.
教堂入邊.
Schönborner Hof
仲有個冬天冇開Pompeiianum冇行. 景點係咁多.

31 則留言:

  1. Johannisburg Palace, 要唔要入場費?

    回覆刪除
  2. 我跟你相反, 我在Main河一邊遠望, 無近睇. 沿河走, 河靚景靚呀.

    回覆刪除
  3. google咗,對面河睇真係靚啲,不過都係晚上有倒影最靚

    回覆刪除
  4. 跟英國的感覺很不同。

    回覆刪除
  5. 對面河睇仲靚呀,但係我懶,冇過河…………老人家腳仔軟行唔得耐,如果有好襯古堡嘅舊式靚靚馬車租黎代步行一圈就好啦!

    回覆刪除
  6. 呢度都係德國?
    Johannisburg Palace真係好靚,依家係咩呀?

    回覆刪除
  7. 唔錯呀,但好似冇乜地方行

    回覆刪除
  8. 德國好多靚嘅鎮,交通費唔平呀!你有車坐就梗係時時去啦!

    回覆刪除
  9. 雖然冇咩嘢睇 , 但建築物好靚 .

    回覆刪除
  10. e~~ 我上次都有朋友帶我去到呢到, 但個日又係好晏, 影左好少相咋!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.