2015年4月27日星期一

我嘅藝術作品

以前有條癮儲啲細細粒布公仔,儲儲埋埋都唔知做乜.咁就吊起佢哋啦. 某次見過一位知名藝術家吊啲公仔都算係藝術品. 咁我呢個都可以話係我嘅藝術品1號卦。

呢個抄襲人嘅。 因為見人咁都係藝術,我都可以係藝術家啦.

去展覽會拎拎埋埋好多頸繩,揼咗佢又好嘥。咁又發揮一下我嘅藝術細胞...
似乎我啲作品都好colourful.

51 則留言:

  1. 你半夜三更起身睇下,d布公仔開緊P,跳舞架XDD

    回覆刪除
  2. 1. 街邊走鬼小販擺檔賣公仔咁樣。
    2. 揾個名人簽個名會好啲。
    3. Crossover 包住棵樹幹、欄杆、電燈柱一小節會更偽術。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 又幾似喎.
      2. 香港國王子唔夠出名咩?
      3. 你都好有偽術細胞

      刪除
  3. 做咩係要人地捆縛埋一齊啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁先係藝術嘛 = 你唔明㗎喇。

      刪除
  4. 仲有膠袋、紙皮、果皮.....果啲都係架,不過我最期待你嘅自拍人體藝術

    回覆刪除
    回覆
    1. 膠袋、紙皮、果皮我都見過喎. 人體藝術我睇人哋得㗎喇。

      刪除
  5. 你咁多公仔中,我都有—個,hello kitty, 我記得在麥記換回來的。
    頸繩織埋—齊,我想起用來做餐墊呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,麥記架.
      做餐墊...如果有衣車都係一個好提議。

      刪除
  6. 原來你喜歡儲布公仔…我都有儲鎖匙扣,
    係喎!整番個架擺出來都唔錯~~
    你整的頸繩畫要好有心機先得…

    回覆刪除
  7. 藝術品1號無你大婆喎 :p
    2號同3號拎去過膠咪可以做餐墊囉 :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 大婆出嘅細布公仔醜到買唔落手.
      有畫框過唔到膠喎.

      刪除
  8. 嘩~~~好掂呀
    手條都織得咁靚,睇唔出你咁有天份

    回覆刪除
  9. 我以為你淨係儲Simpsons times

    回覆刪除
  10. 喂喂! 我今次旅行都有藝術作品架! wakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. jj>> 可能係銀仔兩公婆啲人體攝影,睇咗生眼挑針㗎。kakaka

      刪除
  11. 你的藝術品好利害 , 公仔最可愛 !

    回覆刪除
  12. 本來呢件公仔藝術品已經好完美,如果加多一隻公仔,整體就更加無敵啦.

    回覆刪除
  13. 你既作品好有紀念價值, 我只係諗環保, 每次用完提自己還個plastic holder.

    回覆刪除
    回覆
    1. D plastic holders我諗唔到整乜好.

      刪除
  14. 布公仔........我嘅好朋友都有份噃 :P

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.