2016年5月27日星期五

大良炸鮮奶

細細個時唔多鍾意食炸鮮奶,嫌佢大奶味(雖然我依家都仲未戒奶)。 有日無意中喺yt睇見呢個大良炸鮮奶, 想整畀鬼鬼食,等佢唔好以為中餐甜品只有炸香蕉。
https://www.youtube.com/watch?v=8Prb-r_SVzU

食譜中落椰絲,以前喺酒樓嗰啲冇個喎,所以冇加.
360g 奶,55g 糖, 少少鹽,57g 粟粉. 
粉類撈勻,用三分一奶混合好啲粉後,落晒啲奶,中火煮至杰.待涼,入冰箱雪佢一個鐘。 
用45g 生粉, 210g 凍水,少少鹽,45g 油,158g 麵粉,6g 發粉整炸漿。所有材料撈好等廿分鐘後可以用.
凝固咗嘅奶漿切件,點上炸漿炸. 番炸一次後可以享用.
以上份量話可以整三十舊,所以我減咗半。 口感似炸布典,唔似酒樓嗰啲咁滑. 味道都幾好.鬼鬼猛話好食.

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 中文唔啱聽唯有用英文啦!

      王子同鬼鬼都係So Sweet, 呢次王子再改卷都話有錯,我覺得王子一定有姦情,我就揾第三方查卷喇!

      氹得鬼鬼咁開心,咁鍾意你,雖然中間發生咁多嘢,你同鬼鬼一齊一定有下次啦!(係寫天菜,唔好誤會喎!kakaka)

      刪除
    2. 寫咁大堆嘢搞到我都唔知你噏乜. 乜天菜呀??

      刪除
  2. 做咁多功夫, 有咩企圖呀你
    炸鮮奶梗係有椰漿啦,唔夠滑係你炸得太耐, 黑哂咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 做咁多功夫,仲要我係唔太好食添喎.
      我以為炸耐啲個心會熔嘛.

      刪除
  3. 粟粉份量減番少少,就會滑啲,有流心效果

    回覆刪除
  4. 我都係今次去中山食咋。以前怕食有奶味的食物,大左想食,但又唔係咁易有得食。

    回覆刪除
  5. 我都很怕多功夫的食物,好似炸琵琶豆腐,炸雪糕等等……況且未必啱自己胃口!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一講琵琶豆腐,炸雪糕,想搵吓食譜添。

      刪除
  6. 中餐甜品多數係糖水,啱唔啱你個鬼鬼朋友呢?:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖水我完全唔好,一定唔會喺我廚房出現。

      刪除
  7. 鬼鬼都 like, 證明好成功 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好味㗎,只係口感唔似咋.
      Btw你可以改用椰奶加椰絲整畀某人食喎.

      刪除
  8. 嘩! 咁都整到勁呀!
    呢一味我記得係多年前一次卜友聚會時,係一間酒樓度第一次食到,好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你細個時冇食過? 唔通嗰時已經唔興。

      刪除
  9. 王子你好強呀! 連炸鮮奶都整埋
    我都鍾意食呢個咖, 不過只是會係出面餐廳叫嚟,
    炸鮮奶係呢邊好似唔當係甜品..好似當主菜
    至少我上次去個間餐廳係

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知佢係咪主菜。你知啦飲茶鹹鹹甜甜撈亂食.

      刪除
  10. 食咁多炸嘢你又唔熱氣真係好嘢.....係咪飲得啤酒多解返?

    回覆刪除
  11. 我到而家都唔鍾意食奶味既野....LADY M 奶味都好重, 我都唔愛....哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶味重我又唔係全部唔食,有啲都好食嘅。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.