2018年10月14日星期日

參觀

9月29 買完果jam被安排到呢間肉店食lunch。

係一間有機食店。
睇見打冷震嘅豬油。
但係豬油都有唔同嘅口味.
檔主本身係豬農,出咗書
逢星期五六都可以去參觀豬場。
標榜走地豬。
有人為咗摸豬,可以咁盡!!
後面呢隻係咁跟住後面。。。
之後直接飲用"水源"。。。好重口味啫.





乳豬們聚埋一堆。

呢邊有一班傻豬。
其實個tour都幾悶吓.只係齋噏。噏完去下一個附設屠房嘅豬場,以為可以睇劏豬啦,點知都係齋噏。

豬場有一隻被困嘅牛。
睇完就返去舖頭試食。最得人驚嘅肥膏(左上)同右邊嘅豬油搽麵包我都冇食。其他都好食嘅。
呢日最後去古力廠。
呢度九個月前嚟過,我唔多介紹喇。
原來呢度有兩個放映室。今次我去咗另一邊,設計大同小異。但係影片係全新嘅。比之前睇嗰齣趣味性多啲。

依然有好多試食。試咗呢個奧地利未可發售嘅含蟲古力.啲蟲乾磨碎晒,食唔出有乜蟲味.

另外我上次講嘅回本位,今次有個牌叫人唔好攞返屋企,只限堂食。(我攞咗好多之後先見個牌)。最頂係新見嘅大麻味。
原來呢個品牌出咗雪條(冇得試)
我估係真嘅可可果.
而呢晚呢個地區嘅大部份傳統酒館Buschenschank都營業(通常啲酒館營業日子不一). 我哋去咗離酒店冇幾遠嘅呢一間.
超多人.
有啲人好high,喺度唱歌。嘈到似去咗香港嘅酒樓。
傳統酒館通常係食cold cut.

26 則留言:

  1. 細個時去過睇新界豬欄,臭C。
    豬農同職員唔算好肥,有冇食自家制豬油呢?
    分啲朱古力畀我會冇咁乜罪惡感架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 超臭。
      睇見都怕,唔食.
      滿足,冇罪惡感。

      刪除
  2. 我好怕同豬近距離,勁臭,好核突🤯
    有話豬油健康過牛油,香港都有賣唔同味
    蟲古力咪搞,可可果超好食👍🏻大麻味如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 超臭。
      健康?唔多信。
      蟲古力OK喎. 可可果好難會有機會食到。
      唔覺有大麻味.

      刪除
    2. 多飲豬肺湯補吓氣啦.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,又話環保過養豬牛。我呢邊開始推廣食蟲。

      刪除
  4. 最怕D人呢頭話佢地好卡娃兒, 個頭就食佢啲同類落肚

    回覆刪除
  5. 我覺得豬油健康過牛油係可信喎,單睇佢哋啲脂肪含量就知啦
    豬油比牛油更接近橄欖油
    https://tendergrass.com/wp-content/uploads/2015/04/Fat-Graph.jpg
    你成日用大pat牛油焗野都無打冷震,見到豬油就話打冷震?
    其實都係要睇返個豬農點養豬,啲豬食得健康,豬油先會靚,仲要係純豬油,即生產入樽時唔會加啲咩雜質,你應該問吓個豬農佢平時係咪用返佢舖頭嘅豬油煮食,個豬農睇嚟都幾fit喎 :p
    我前排見過有個女仔拖住隻肥豬喺公園散步,好多人走過去8 :p
    大麻味古力 <-- 大麻已經合法化?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油唔係由肥膏嚟㗎嘛.
      豬農可能見殺咗咁多豬要守齋。kakakak
      肥豬細定大㗎?
      大麻提就咗令人上癮嘅成份係可以賣。

      刪除
    2. 肥豬係中等size,唔似係BB咁細,又無你啲相嗰啲咁大隻,成隻都係黑色嘅,個鬼妹仔真係用條狗帶拖住佢,好似遛狗咁 :p

      刪除
    3. 你嗰邊係有呢啲騎呢人.

      刪除
  6. 回覆
    1. 好細好細個時都有食過豬油豉油撈飯。

      刪除
  7. 乜啲豬源來鍾意重口味水源,第一次見@@
    我都形住係超臭,雖則話有機:P
    朱古力都肥㗎啦你又拎咁多XXXD
    有冇飲大咗要人送返酒店?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好臭㗎!!
      肥得嚟冇咁直接嘛.
      冇啦,我只係飲好少㗎咋.

      刪除
  8. 以前的人喜歡豬油撈飯,估唔到外國人都喜歡~~

    回覆刪除
  9. 估唔到豬油都有得賣,還包裝到調味料一樣

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 其實唔使怕,只係個外表,啲蟲都焗到乾身,脆脆的。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.