2018年12月16日星期日

公屋

奧地利都有公屋. 畀低收入人士申請的。但就冇富戶政策。而政府又停建公屋,所以同香港一樣係要輪好耐。
奧地利公屋唔同年代都有興建,所以款式都好唔同.
唔記得係邊度影,已經90幾年樓齡。

新少少,都有幾十年架喇。

典型現代嘅公屋。
咁大個騎樓比較少見.
又係90幾年樓齡。
科技博物館有一棟公屋模型。
我搵唔到個浴室。。。
公屋我見過有獨立屋添㗎。

36 則留言:

  1. 呢d格局香港所謂豪宅都未有啦
    冇浴室唔使冲涼

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有一段時間奧地利啲人係要去公眾澡堂㗎。

      刪除
  2. 我住過公屋係用公厠同公共慾室。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一層有一個7人嘅,咁啱爆咗會走去其它層冲凉。

      刪除
    2. 我住過嘅公屋已經進化咗小小,兩戶一個廁所,冇浴室,個個都去廁所沖.

      刪除
  3. 咁大間公屋,香港人真係羡慕C啦。

    回覆刪除
  4. 我呢度有D係算私人攪架, 租平D, 都係獨立屋咁架
    仲有人係租私人樓, 如果夠資格, 政府會補助, 可能租600歐, 政府俾500歐咁啦

    回覆刪除
  5. 同英國都一樣,但英國的公屋唔係一定住樓,係 house,有車房的很多,佔多數。

    回覆刪除
  6. 現在香港d屋都唔平又細,公屋都大過D新樓

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲納米樓都唔知點住。

      刪除
    2. 非常同意-公屋大過私樓...
      我都唔明點解D 人咁想買居屋, 最好人人住公屋

      刪除
    3. 中國人嘅諗法係要有嘢揸手嘛.公屋唔係自己嘅。

      刪除
  7. 外國公屋係香港已是豪宅,好鍾意王子你介紹D一般旅行未必知道的事物

    回覆刪除
  8. 咁又唔介紹王子個寢宮畀我哋見識吓……

    回覆刪除
  9. 公屋都靚過人!
    第一張真係睇唔出已經有九十年呀~

    回覆刪除
  10. 最尾嗰張,廁所隔離有兩間房仔,會唔會就係浴室呢?
    90幾年樓齡嘅公屋係咪咩人都入得去㗎?
    我度都有公屋,又有政府資助嘅low income apartments, 90%係黑人住,唔想租屋想買屋又可以申請以平價買屋,但將來賣出去時有限制你最多可以賣幾多錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,係一個玄關。呢度啲屋大多數都有呢個位㗎。
      入去邊度先?
      平價買屋都好吖

      刪除
    2. 但有兩間房仔喎,兩間都係玄關?
      入去大堂或走廊運桔囉,如果咩人都入得去咪唔安全?

      刪除
    3. 雜物房嚟㗎。呢度啲樓好多都有呢個位.
      有閘㗎!

      刪除
  11. 你申請公屋啦,有冇得揀樓㗎?或者任佢比咩就住咩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有兩次揀,第一個唔啱就安排另一個畀你,但係都唔啱就要由頭排過.

      刪除
  12. 哇,外國D公屋咁靚既,90年樓齡外表仍咁新淨,保養不錯喎.歐洲福利果然係不錯呀.

    回覆刪除
  13. 請問申請公屋要乎合什麼資格? 大約多少租金和生活費一個月? Tks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要喺啲第收入人士,單身,已婚都有入息限制但我已經唔記得幾多. 公屋租金大約四百幾五百歐。最低入息要有八百幾歐先可以勉強喺奧地利生存。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.