2018年12月8日星期六

Wiener Weihnachtstraum Christkindlmarkt

11月25行完博物館,搭車經過city hall嘅聖誕市集。落車去睇吓啦.
檔口只係行過.
Btw呢啲過節冷衫今年開始喺奧地利見有賣。

樹上紅色嘅係心心舊年被換走掛新嘢。但係奧地利人太念舊,強力要求心心回歸。(所以市內啲聖誕燈飾我嚟咗咁多年都冇變過)








聖誕馬槽展覽




依舊可以溜冰。

Btw聖誕市集都係少去為妙。因為呢度電視報道,美國駐奧地利大使館呼籲國民少去聖誕市集或人多嘅商場,有線報可能有恐襲喎。

32 則留言:

  1. 聖誕市集都係少去為妙,真陰公,生意冇得做喎

    回覆刪除
  2. 奧地利呢種小國唔會卦!
    濃郁氣氛唔錯。有白雪更正。

    回覆刪除
  3. 同香港d比實在太差同好亂

    回覆刪除
  4. 今年真係興番哂呢D聖誕衫

    回覆刪除
  5. 小心一點比較好!
    燈飾若是美,也不須年年換……

    回覆刪除
  6. 香港國王子嘅身份.....的確係要小心d XD

    回覆刪除
  7. 溜冰使唔使比錢㗎?
    唔止美國,英國都有呼籲:
    https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/austria
    話唔定德國都有講,你可以check吓
    如果其他國家都有講你就真係要小心啲喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 溜冰要錢架.
      原來英國都有呼籲。好驚喎.德國唔知點search.

      刪除
    2. 去德國大使館網頁8吓囉,我幫你唔到喇,啲德文睇C我 :p
      https://wien.diplo.de/

      刪除
    3. 我有去八吓,但唔見有講囉.

      刪除
    4. 咁你仲會唔會去其他聖誕市集或人多嘅商場㗎?

      刪除
    5. 商場就一定唔會,好怕人迫.

      刪除
  8. 可能奧國並非商業掛帥,佈置感覺遜色過香港好多…
    咁你聖誕唔好周圍去小心喎…

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該話係呢度窮,啲嘢用好幾十年.

      刪除
    2. 乜唔係王子腳頭好,帶旺奧國經濟咩?!...
      你哋旅遊行業,推動吓多啲人去玩嘛…

      刪除
    3. 咁你介紹啲人過嚟呢邊玩啦.

      刪除
  9. 要小心呀, 幾時先可以和平呀!
    搞到肥人都唔太敢去歐洲呀...唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉, 話口未完法國就有聖誕市集恐襲。

      刪除
  10. 呢啲過節冷衫<====made in Strong country?
    咁王子不如在家搞個市集叫晒朋友回來趁熱鬧\^0^/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係啦.唔係就孟加拉
      在家搞市集你估我傻嘅咩!

      刪除
  11. 今年我都差不多去晒維也納市集都算安全喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 維也納相對安全嘅。你嚟旅行?

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.