2019年4月15日星期一

Auer / Ora

4月4 因為喺湖邊停留咗, 所以唔去溫泉了. 直接去喺Auer / Ora下榻嘅酒店。

呢個鎮仔,冇乜嘢睇的。可能只適合啲行山客。
以下話係城堡喎.


又見一座城堡。
行去正門望望。原來係一間學校,調理農務系的。
呢個鎮有葡萄園。
亦有蘋果園。蘋果花滿
呢度已經係意大利嘅德語區. 見呢度有間德文幼稚園。
德文路牌咁寫法。
 4月5 比較好天.
感覺呢度啲人幾特別,見你係外國人就同你講意文先。知你識德文就會轉台.

36 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係國際旅遊城市,未必同你講英文。

      刪除
  2. 咪有機會遇到鬼佬啲英文仲差過你囉!
    貴族都有分等級,呢啲係低級貴族嘅城堡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咪以為隻隻鬼都英文好啦.
      王子都有分等級.

      刪除
    2. 咁我喺香港都有行吓皇室堡。🙋
      間唔中食吓中國人堡壘。🙌
      都好高貴吓。

      刪除
    3. 中國人堡壘乜嚟㗎?
      我都唔差,我同漢堡王好熟。時時都去佢度.

      刪除
    4. 中國人又叫漢人!你都嗡到口,咪係漢堡包囉!

      刪除
  3. 回覆
    1. 啱行山人士。
      我就因為順路特登stay喺呢度.

      刪除
  4. 最後個張照片好靚呀,個景好有feel

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 啤梨花,杏花我呢邊都好普遍。

      刪除
  6. 咁。。。多花!
    咪。。。會有好多蘋果!??
    :P

    回覆刪除
  7. 蘋果花開滿了,都幾靚。

    回覆刪除
  8. 果然係調理農務,種咗好多嘢!
    不過城堡又不太似城堡咁

    回覆刪除
  9. 意德文路牌Aich,即係意大利式德文?如果係正常德文有唔同串法?
    知你識德文就會轉台 <--- 咁係咪有路人甲走嚟同你搭訕講意文,你用德文答佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Aich係一個名。左上係意文,右下係德文。路咁解。
      如果有啲名意德文串法唔同時係會兩個都寫。
      係我喺超市排隊畀錢時,前面嗰個用德文同個收銀傾偈。到我時就用意文招呼我.

      刪除
  10. It was part of Austria b4 WWI. No wonder it looks like Austria country side.

    回覆刪除
  11. 蘋果花未見過, 咁多生果,王子咪時常不用買也有得吃囉..Hahaha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係王子喎,誰敢阻你...哈哈...
      我試過去法國旅行時在酒店花園有棵杏樹, 有好多熟左既杏果在樹下,咪好大膽地執起來回房洗乾淨試下咩味道囉, 當然執D新鮮的, 味道鮮甜果然不同D既.

      刪除
    2. 樹上熟真係好食好多㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.